Share
Go down
Face
Spritan
Age : 30
Number of posts : 13013
Registration date : 2010-04-29
Location : Returned-ed
View user profile
I feel I should first post here.As it has been a long time since I have logged on here.And with All the changes I feel like A new member here Again. Names "Face" Also known as: Mad, Madface, Madmonkeymaker, Angry black man, And to those who know me more personally Marcus.been interested in Sprite Animation for A long time. like most of the older members here I was inspired by some of the greats...(Yuu mon mu, Crazyeight901, Alvin earthworm, Shortfactor/ Mr Lange.) to name a few off the top of my head.I really got into it,it was A very fun hobby. my first Animation was posted Aug 28 2008...(danm ...long time) it was awful but I'll never forget the pure joy I had making it and posting it. shortly After I met An youtuber named ifureadthisdie he linked me to his tutorials And told me About A website he created to help Sprite animators. A place online to learn, laugh,and grow As a great animator. over the years this place would become A second home to me And Alot of other animators. my animating skills grew And it was fun here. but life became bigger than my hobby and I had to give it up.Since then much has changed in the world of sprite animating And once Again I have the spark to animate....Ive forgot Alot of key things so I have returned. I can never be here like I use to....be I can be here more than I have been. to All the new members Hello! welcome to the spritas. to the older members...Ive missed you guys.

___________________________________________________________________________________________

Well now....it has been A long time.... Untitl15
Davidchao23
Spritan
Age : 17
Number of posts : 51
Registration date : 2015-10-24
Location : In a galaxy far, far, a
View user profile
Well, welcome! I find it really cool that old spriters returned from shadows or somewhere else like that. If you want to go where most of us are active right now, than go on the Discord chat.

Other than that, enjoy your return!

___________________________________________________________________________________________

*Struggles with sprite fight animations*
*Gets salty*
Rapidfir3Pho3nix
Administrator
Age : 24
Number of posts : 4863
Registration date : 2009-01-23
Location : Hollow Bastion
View user profilehttps://www.youtube.com/channel/UC0ntn5nE-2rEXLA8GQ7mtsAhttps://rapidfir3pho3nix.deviantart.com/https://discordapp.com/channels/142444698311589888/142444698311589888https://twitter.com/rapidfir3animshttps://www.facebook.com/Rapidfir3Pho3nix/https://www.twitch.tv/therapidfir3pho3nix
Ah shit it's that nigga Face lmao I'm glad you've found your spark again, maybe with you around we can bring some life back into this place. Or at least bring life to the discord which has more life than the site right now lmao
Face
Spritan
Age : 30
Number of posts : 13013
Registration date : 2010-04-29
Location : Returned-ed
View user profile
damn...Well I'll try my best. Expect Animations

___________________________________________________________________________________________

Well now....it has been A long time.... Untitl15
Rapidfir3Pho3nix
Administrator
Age : 24
Number of posts : 4863
Registration date : 2009-01-23
Location : Hollow Bastion
View user profilehttps://www.youtube.com/channel/UC0ntn5nE-2rEXLA8GQ7mtsAhttps://rapidfir3pho3nix.deviantart.com/https://discordapp.com/channels/142444698311589888/142444698311589888https://twitter.com/rapidfir3animshttps://www.facebook.com/Rapidfir3Pho3nix/https://www.twitch.tv/therapidfir3pho3nix
Thats whats up lol hopefully I can start churning things out
Granadico
Administrator
Age : 23
Number of posts : 12947
Registration date : 2008-11-18
Location : On the computer
View user profilehttps://www.youtube.com/user/Granadicohttps://www.twitch.tv/granadico/profile
....Marcus???

___________________________________________________________________________________________

Well now....it has been A long time.... Granadico made by Knux184

We can learn from the past
But those days are gone
We can hope for the future
But there may not be one
-Mike Portnoy "A Change of Seasons"
5h0ck
Spritan
Age : 27
Number of posts : 7618
Registration date : 2010-09-08
Location : Drinking your expired K
View user profilehttps://www.youtube.com/channel/UClJMXtpQUTAA2kNWj_dwWnAhttps://twitter.com/abxelic
really gran, dude comes back from virtual death and your only concern is about his name?

also, sup face, how you been

___________________________________________________________________________________________

Well now....it has been A long time.... Ichigo10
Rapidfir3Pho3nix
Administrator
Age : 24
Number of posts : 4863
Registration date : 2009-01-23
Location : Hollow Bastion
View user profilehttps://www.youtube.com/channel/UC0ntn5nE-2rEXLA8GQ7mtsAhttps://rapidfir3pho3nix.deviantart.com/https://discordapp.com/channels/142444698311589888/142444698311589888https://twitter.com/rapidfir3animshttps://www.facebook.com/Rapidfir3Pho3nix/https://www.twitch.tv/therapidfir3pho3nix
@Granadico wrote:....Marcus???

Looks like you wasn't a homie bruh

@5h0ck wrote:really gran, dude comes back from virtual death and your only concern is about his name?

also, sup face, how you been

sounds about right lmao also sup bruh
SXR123
Moderator
Age : 24
Number of posts : 11629
Registration date : 2010-03-07
Location : You know, a place.
View user profilehttps://www.youtube.com/user/sonicXrules123
mah boi face.

howdy.

___________________________________________________________________________________________

Well now....it has been A long time.... Accelerator_signature_by_kyuubi03-d3aqkga

ADOPT A CHAO!!
(figuratively speaking of course)
Granadico
Administrator
Age : 23
Number of posts : 12947
Registration date : 2008-11-18
Location : On the computer
View user profilehttps://www.youtube.com/user/Granadicohttps://www.twitch.tv/granadico/profile
@5h0ck wrote:really gran, dude comes back from virtual death and your only concern is about his name?

also, sup face, how you been
I've know Face for nearly 10 years at this point so yeah it's a bit weird to realize I never knew his name, and it's white as hell lol

As an aside, it's really weird that the quote functions and all that are at the bottom of the post, not used to that.

___________________________________________________________________________________________

Well now....it has been A long time.... Granadico made by Knux184

We can learn from the past
But those days are gone
We can hope for the future
But there may not be one
-Mike Portnoy "A Change of Seasons"
Face
Spritan
Age : 30
Number of posts : 13013
Registration date : 2010-04-29
Location : Returned-ed
View user profile
@5h0ck wrote:really gran, dude comes back from virtual death and your only concern is about his name?

also, sup face, how you been
Been good bro...you know living the retired life....but old habbits die hard, and my monkey wants some Action...(that sound better in my head) 
@SXR123 wrote:mah boi face.

howdy.
....well shit feels like I never left yo Ass,but ok. yo 
@Granadico wrote:
@5h0ck wrote:really gran, dude comes back from virtual death and your only concern is about his name?

also, sup face, how you been
I've know Face for nearly 10 years at this point so yeah it's a bit weird to realize I never knew his name, and it's white as hell lol

As an aside, it's really weird that the quote functions and all that are at the bottom of the post, not used to that.
damn...its been that long....CHANGE THAT DAMN ICON! LOl and you can spell it Markus if that seems more ethnic for ya.

___________________________________________________________________________________________

Well now....it has been A long time.... Untitl15
Rapidfir3Pho3nix
Administrator
Age : 24
Number of posts : 4863
Registration date : 2009-01-23
Location : Hollow Bastion
View user profilehttps://www.youtube.com/channel/UC0ntn5nE-2rEXLA8GQ7mtsAhttps://rapidfir3pho3nix.deviantart.com/https://discordapp.com/channels/142444698311589888/142444698311589888https://twitter.com/rapidfir3animshttps://www.facebook.com/Rapidfir3Pho3nix/https://www.twitch.tv/therapidfir3pho3nix
@Granadico wrote:
@5h0ck wrote:really gran, dude comes back from virtual death and your only concern is about his name?

also, sup face, how you been
I've know Face for nearly 10 years at this point so yeah it's a bit weird to realize I never knew his name, and it's white as hell lol

As an aside, it's really weird that the quote functions and all that are at the bottom of the post, not used to that.

The fuck, Marcus is not a white name lmfao
5h0ck
Spritan
Age : 27
Number of posts : 7618
Registration date : 2010-09-08
Location : Drinking your expired K
View user profilehttps://www.youtube.com/channel/UClJMXtpQUTAA2kNWj_dwWnAhttps://twitter.com/abxelic
well, technically speaking.....if your names not a hard to pronounce African name....then you have a white name.

___________________________________________________________________________________________

Well now....it has been A long time.... Ichigo10
Granadico
Administrator
Age : 23
Number of posts : 12947
Registration date : 2008-11-18
Location : On the computer
View user profilehttps://www.youtube.com/user/Granadicohttps://www.twitch.tv/granadico/profile
To be fair I thought Lange was black because Jordan Lange sounds like a black name to me so what do I know

___________________________________________________________________________________________

Well now....it has been A long time.... Granadico made by Knux184

We can learn from the past
But those days are gone
We can hope for the future
But there may not be one
-Mike Portnoy "A Change of Seasons"
Rapidfir3Pho3nix
Administrator
Age : 24
Number of posts : 4863
Registration date : 2009-01-23
Location : Hollow Bastion
View user profilehttps://www.youtube.com/channel/UC0ntn5nE-2rEXLA8GQ7mtsAhttps://rapidfir3pho3nix.deviantart.com/https://discordapp.com/channels/142444698311589888/142444698311589888https://twitter.com/rapidfir3animshttps://www.facebook.com/Rapidfir3Pho3nix/https://www.twitch.tv/therapidfir3pho3nix
Jordan makes sense tho lol I aint never heard of no white guy named Marcus
5h0ck
Spritan
Age : 27
Number of posts : 7618
Registration date : 2010-09-08
Location : Drinking your expired K
View user profilehttps://www.youtube.com/channel/UClJMXtpQUTAA2kNWj_dwWnAhttps://twitter.com/abxelic
I have

___________________________________________________________________________________________

Well now....it has been A long time.... Ichigo10
Rapidfir3Pho3nix
Administrator
Age : 24
Number of posts : 4863
Registration date : 2009-01-23
Location : Hollow Bastion
View user profilehttps://www.youtube.com/channel/UC0ntn5nE-2rEXLA8GQ7mtsAhttps://rapidfir3pho3nix.deviantart.com/https://discordapp.com/channels/142444698311589888/142444698311589888https://twitter.com/rapidfir3animshttps://www.facebook.com/Rapidfir3Pho3nix/https://www.twitch.tv/therapidfir3pho3nix
I'm not surprised lmao I've met a white guy named Xavier which I thought was exclusively a black guy name
5h0ck
Spritan
Age : 27
Number of posts : 7618
Registration date : 2010-09-08
Location : Drinking your expired K
View user profilehttps://www.youtube.com/channel/UClJMXtpQUTAA2kNWj_dwWnAhttps://twitter.com/abxelic
you thought Xavier was exclusive to blacks? have you not watched x-men?

___________________________________________________________________________________________

Well now....it has been A long time.... Ichigo10
Rapidfir3Pho3nix
Administrator
Age : 24
Number of posts : 4863
Registration date : 2009-01-23
Location : Hollow Bastion
View user profilehttps://www.youtube.com/channel/UC0ntn5nE-2rEXLA8GQ7mtsAhttps://rapidfir3pho3nix.deviantart.com/https://discordapp.com/channels/142444698311589888/142444698311589888https://twitter.com/rapidfir3animshttps://www.facebook.com/Rapidfir3Pho3nix/https://www.twitch.tv/therapidfir3pho3nix
Ah shit lmfao you right. damn lemme shut up
Face
Spritan
Age : 30
Number of posts : 13013
Registration date : 2010-04-29
Location : Returned-ed
View user profile
its good to see some things never change here...

___________________________________________________________________________________________

Well now....it has been A long time.... Untitl15
5h0ck
Spritan
Age : 27
Number of posts : 7618
Registration date : 2010-09-08
Location : Drinking your expired K
View user profilehttps://www.youtube.com/channel/UClJMXtpQUTAA2kNWj_dwWnAhttps://twitter.com/abxelic
sure don't, but if they did it wouldn't be spritas anymore.

___________________________________________________________________________________________

Well now....it has been A long time.... Ichigo10
Back to top
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum