Go down
Rapidfir3Pho3nix
Rapidfir3Pho3nix
Administrator
Administrator
Age : 26
Number of posts : 4902
Registration date : 2009-01-23
Location : Hollow Bastion
https://www.youtube.com/channel/UC0ntn5nE-2rEXLA8GQ7mtsAhttps://rapidfir3pho3nix.deviantart.com/https://discordapp.com/channels/142444698311589888/142444698311589888https://twitter.com/rapidfir3animshttps://www.facebook.com/Rapidfir3Pho3nix/https://www.twitch.tv/rapidfir3pho3nix

Splatoon - Page 2 Empty Re: Splatoon

on 11/11/2015, 11:44 am
@Granadico wrote:
@Rapidfir3Pho3nix wrote:you mean my body knows how to get it's ass caught by the popo
Just make sure you're not carrying Skittles and you're fine

But I like Skittles
Granadico
Granadico
Administrator
Administrator
Age : 24
Number of posts : 12956
Registration date : 2008-11-18
Location : On the computer
https://www.youtube.com/user/Granadicohttps://www.twitch.tv/granadico/profile

Splatoon - Page 2 Empty Re: Splatoon

on 11/13/2015, 7:03 pm
So me and SXR were shitting on people all day today. I also shit on SXR when he was on the other team.

___________________________________________________________________________________________

Splatoon - Page 2 Granadico made by Knux184

We can learn from the past
But those days are gone
We can hope for the future
But there may not be one
-Mike Portnoy "A Change of Seasons"
SXR123
SXR123
Moderator
Moderator
Age : 26
Number of posts : 11630
Registration date : 2010-03-07
Location : You know, a place.
https://www.youtube.com/user/sonicXrules123

Splatoon - Page 2 Empty Re: Splatoon

on 11/13/2015, 8:04 pm
I shit on you a few times. but yeah those teams blew.

___________________________________________________________________________________________

Splatoon - Page 2 Accelerator_signature_by_kyuubi03-d3aqkga

ADOPT A CHAO!!
(figuratively speaking of course)
Granadico
Granadico
Administrator
Administrator
Age : 24
Number of posts : 12956
Registration date : 2008-11-18
Location : On the computer
https://www.youtube.com/user/Granadicohttps://www.twitch.tv/granadico/profile

Splatoon - Page 2 Empty Re: Splatoon

on 11/14/2015, 12:13 am
@SXR123 wrote:I shit on you a few times. but yeah those teams blew.
I shit on you so bad that the casting directors for the next Human Centipede are looking for you to be in it

___________________________________________________________________________________________

Splatoon - Page 2 Granadico made by Knux184

We can learn from the past
But those days are gone
We can hope for the future
But there may not be one
-Mike Portnoy "A Change of Seasons"
Rapidfir3Pho3nix
Rapidfir3Pho3nix
Administrator
Administrator
Age : 26
Number of posts : 4902
Registration date : 2009-01-23
Location : Hollow Bastion
https://www.youtube.com/channel/UC0ntn5nE-2rEXLA8GQ7mtsAhttps://rapidfir3pho3nix.deviantart.com/https://discordapp.com/channels/142444698311589888/142444698311589888https://twitter.com/rapidfir3animshttps://www.facebook.com/Rapidfir3Pho3nix/https://www.twitch.tv/rapidfir3pho3nix

Splatoon - Page 2 Empty Re: Splatoon

on 11/14/2015, 7:20 am
@Granadico wrote:I shit on you so bad that the casting directors for the next Human Centipede are looking for you to be in it

that joke was bad and you should feel bad
Granadico
Granadico
Administrator
Administrator
Age : 24
Number of posts : 12956
Registration date : 2008-11-18
Location : On the computer
https://www.youtube.com/user/Granadicohttps://www.twitch.tv/granadico/profile

Splatoon - Page 2 Empty Re: Splatoon

on 11/14/2015, 1:44 pm
@Rapidfir3Pho3nix wrote:
@Granadico wrote:I shit on you so bad that the casting directors for the next Human Centipede are looking for you to be in it

that joke was bad and you should feel bad
It wasn't as bad as the second movie at least

___________________________________________________________________________________________

Splatoon - Page 2 Granadico made by Knux184

We can learn from the past
But those days are gone
We can hope for the future
But there may not be one
-Mike Portnoy "A Change of Seasons"
Rapidfir3Pho3nix
Rapidfir3Pho3nix
Administrator
Administrator
Age : 26
Number of posts : 4902
Registration date : 2009-01-23
Location : Hollow Bastion
https://www.youtube.com/channel/UC0ntn5nE-2rEXLA8GQ7mtsAhttps://rapidfir3pho3nix.deviantart.com/https://discordapp.com/channels/142444698311589888/142444698311589888https://twitter.com/rapidfir3animshttps://www.facebook.com/Rapidfir3Pho3nix/https://www.twitch.tv/rapidfir3pho3nix

Splatoon - Page 2 Empty Re: Splatoon

on 11/14/2015, 1:51 pm
@Granadico wrote:It wasn't as bad as the second movie at least

Which is also better than the third movie
SXR123
SXR123
Moderator
Moderator
Age : 26
Number of posts : 11630
Registration date : 2010-03-07
Location : You know, a place.
https://www.youtube.com/user/sonicXrules123

Splatoon - Page 2 Empty Re: Splatoon

on 11/14/2015, 2:07 pm
NS has joined us. we now have enough people for a squad.

RAPID. YOU ARE FALLING BEHIND. GO BUY A WII U AND SPLATOON ALREADY BLACK FRIDAY IS COMING UP. DO IT THEN.

Splatoon - Page 2 CCVI55N

___________________________________________________________________________________________

Splatoon - Page 2 Accelerator_signature_by_kyuubi03-d3aqkga

ADOPT A CHAO!!
(figuratively speaking of course)
Rapidfir3Pho3nix
Rapidfir3Pho3nix
Administrator
Administrator
Age : 26
Number of posts : 4902
Registration date : 2009-01-23
Location : Hollow Bastion
https://www.youtube.com/channel/UC0ntn5nE-2rEXLA8GQ7mtsAhttps://rapidfir3pho3nix.deviantart.com/https://discordapp.com/channels/142444698311589888/142444698311589888https://twitter.com/rapidfir3animshttps://www.facebook.com/Rapidfir3Pho3nix/https://www.twitch.tv/rapidfir3pho3nix

Splatoon - Page 2 Empty Re: Splatoon

on 11/14/2015, 5:02 pm
@SXR123 wrote:NS has joined us. we now have enough people for a squad.

RAPID. YOU ARE FALLING BEHIND. GO BUY A WII U AND SPLATOON ALREADY BLACK FRIDAY IS COMING UP. DO IT THEN.

Splatoon - Page 2 CCVI55N

on my school's yik yak I jokingly posted that if a girl bought me a Wii u with smash bros and splatoon I'd be her man servant for the whole semester

someone asked how much it was and I replied "$250" and they said deal.

If I was actually single I was legit accept it LOL
BDB
BDB
Moderator
Moderator
Age : 24
Number of posts : 3516
Registration date : 2008-11-04
Location : Canada eh!

Splatoon - Page 2 Empty Re: Splatoon

on 11/14/2015, 7:55 pm
@Rapidfir3Pho3nix wrote:If I was actually single I was legit accept it LOL
There's this thing called lying : D

___________________________________________________________________________________________

Click:
https://soundcloud.com/delgadobosso
Rapidfir3Pho3nix
Rapidfir3Pho3nix
Administrator
Administrator
Age : 26
Number of posts : 4902
Registration date : 2009-01-23
Location : Hollow Bastion
https://www.youtube.com/channel/UC0ntn5nE-2rEXLA8GQ7mtsAhttps://rapidfir3pho3nix.deviantart.com/https://discordapp.com/channels/142444698311589888/142444698311589888https://twitter.com/rapidfir3animshttps://www.facebook.com/Rapidfir3Pho3nix/https://www.twitch.tv/rapidfir3pho3nix

Splatoon - Page 2 Empty Re: Splatoon

on 11/14/2015, 7:58 pm
@BDB wrote:
@Rapidfir3Pho3nix wrote:If I was actually single I was legit accept it LOL
There's this thing called lying : D

o u mean like when ur parents said u weren't adopted? : D
BDB
BDB
Moderator
Moderator
Age : 24
Number of posts : 3516
Registration date : 2008-11-04
Location : Canada eh!

Splatoon - Page 2 Empty Re: Splatoon

on 11/14/2015, 8:01 pm
OKAY RUDE I don't want Rapid in our squad >: C

___________________________________________________________________________________________

Click:
https://soundcloud.com/delgadobosso
v2
v2
Administrator
Administrator
Age : 23
Number of posts : 5600
Registration date : 2012-05-17
Location : your girls DMs

Splatoon - Page 2 Empty Re: Splatoon

on 11/14/2015, 8:22 pm
itt: casuals who are too bad for grand chase

___________________________________________________________________________________________

Splatoon - Page 2 Lorde
Granadico
Granadico
Administrator
Administrator
Age : 24
Number of posts : 12956
Registration date : 2008-11-18
Location : On the computer
https://www.youtube.com/user/Granadicohttps://www.twitch.tv/granadico/profile

Splatoon - Page 2 Empty Re: Splatoon

on 12/4/2015, 12:57 am
So Splatoon shit on Halo 5, COD, and Destiny in two categories for Best Shooter and Best Multiplayer.

___________________________________________________________________________________________

Splatoon - Page 2 Granadico made by Knux184

We can learn from the past
But those days are gone
We can hope for the future
But there may not be one
-Mike Portnoy "A Change of Seasons"
Rapidfir3Pho3nix
Rapidfir3Pho3nix
Administrator
Administrator
Age : 26
Number of posts : 4902
Registration date : 2009-01-23
Location : Hollow Bastion
https://www.youtube.com/channel/UC0ntn5nE-2rEXLA8GQ7mtsAhttps://rapidfir3pho3nix.deviantart.com/https://discordapp.com/channels/142444698311589888/142444698311589888https://twitter.com/rapidfir3animshttps://www.facebook.com/Rapidfir3Pho3nix/https://www.twitch.tv/rapidfir3pho3nix

Splatoon - Page 2 Empty Re: Splatoon

on 12/4/2015, 9:03 am
Yeah but then it wasn't nominated for GOTY lol lolwut?
Granadico
Granadico
Administrator
Administrator
Age : 24
Number of posts : 12956
Registration date : 2008-11-18
Location : On the computer
https://www.youtube.com/user/Granadicohttps://www.twitch.tv/granadico/profile

Splatoon - Page 2 Empty Re: Splatoon

on 12/4/2015, 1:00 pm
@Rapidfir3Pho3nix wrote:Yeah but then it wasn't nominated for GOTY lol lolwut?
Yeah Mario Maker didn't deserve that spot, Splatoon did if it was their obligatory Nintendo game.

___________________________________________________________________________________________

Splatoon - Page 2 Granadico made by Knux184

We can learn from the past
But those days are gone
We can hope for the future
But there may not be one
-Mike Portnoy "A Change of Seasons"
MaskedMetaKnight4
MaskedMetaKnight4
Spritan
Spritan
Age : 23
Number of posts : 61
Registration date : 2015-10-11
Location : Canada
https://www.youtube.com/user/MaskedMetaKnight4https://twitter.com/@_MMK4https://www.facebook.com/MaskedMetaKnighthttp://www.twitch.tv/MaskedMetaKnight4

Splatoon - Page 2 Empty Re: Splatoon

on 12/4/2015, 6:21 pm
@Granadico wrote:
@Rapidfir3Pho3nix wrote:Yeah but then it wasn't nominated for GOTY lol lolwut?
Yeah Mario Maker didn't deserve that spot, Splatoon did if it was their obligatory Nintendo game.
Yeah... for Super Mario Maker, they were really reaching.

I was shocked to see that game up there lol.

___________________________________________________________________________________________

Shuttle Loop Specialist.  <(-'.'-)>
COME BACK WHEN YOU CAN PUT UP A FIGHT!
Splatoon - Page 2 WbD3eyp
Granadico
Granadico
Administrator
Administrator
Age : 24
Number of posts : 12956
Registration date : 2008-11-18
Location : On the computer
https://www.youtube.com/user/Granadicohttps://www.twitch.tv/granadico/profile

Splatoon - Page 2 Empty Re: Splatoon

on 12/7/2015, 1:53 am
@MaskedMetaKnight4 wrote:
@Granadico wrote:
@Rapidfir3Pho3nix wrote:Yeah but then it wasn't nominated for GOTY lol lolwut?
Yeah Mario Maker didn't deserve that spot, Splatoon did if it was their obligatory Nintendo game.
Yeah... for Super Mario Maker, they were really reaching.

I was shocked to see that game up there lol.

If only Xenoblade X came out earlier, I felt like it could have been a good candidate. I'm like 15 hours in and I feel like I've barely scratched the surface of this game.

___________________________________________________________________________________________

Splatoon - Page 2 Granadico made by Knux184

We can learn from the past
But those days are gone
We can hope for the future
But there may not be one
-Mike Portnoy "A Change of Seasons"
BDB
BDB
Moderator
Moderator
Age : 24
Number of posts : 3516
Registration date : 2008-11-04
Location : Canada eh!

Splatoon - Page 2 Empty Re: Splatoon

on 12/8/2015, 5:49 pm
@Granadico wrote:
@MaskedMetaKnight4 wrote:
@Granadico wrote:
@Rapidfir3Pho3nix wrote:Yeah but then it wasn't nominated for GOTY lol lolwut?
Yeah Mario Maker didn't deserve that spot, Splatoon did if it was their obligatory Nintendo game.
Yeah... for Super Mario Maker, they were really reaching.

I was shocked to see that game up there lol.

If only Xenoblade X came out earlier, I felt like it could have been a good candidate. I'm like 15 hours in and I feel like I've barely scratched the surface of this game.
That game is way too big for me.

___________________________________________________________________________________________

Click:
https://soundcloud.com/delgadobosso
Rapidfir3Pho3nix
Rapidfir3Pho3nix
Administrator
Administrator
Age : 26
Number of posts : 4902
Registration date : 2009-01-23
Location : Hollow Bastion
https://www.youtube.com/channel/UC0ntn5nE-2rEXLA8GQ7mtsAhttps://rapidfir3pho3nix.deviantart.com/https://discordapp.com/channels/142444698311589888/142444698311589888https://twitter.com/rapidfir3animshttps://www.facebook.com/Rapidfir3Pho3nix/https://www.twitch.tv/rapidfir3pho3nix

Splatoon - Page 2 Empty Re: Splatoon

on 12/8/2015, 6:36 pm
alright so this is awk cuz

1) I named my dick "The GAME"

and

@BDB wrote:That game is way too big for me.

2) That's what ya momma said to me last night



Yeah this game seems crazy massive. It's definitely lived up to Xenoblade Chronicles on the Wii for sure. Bllaaaah I really need a Wii u

Crying or Very sad
Granadico
Granadico
Administrator
Administrator
Age : 24
Number of posts : 12956
Registration date : 2008-11-18
Location : On the computer
https://www.youtube.com/user/Granadicohttps://www.twitch.tv/granadico/profile

Splatoon - Page 2 Empty Re: Splatoon

on 12/8/2015, 7:21 pm
that =/= the

And yeah it's got a bunch of shit. It has like 800 achievements in it lol My cousin wanted the game but he has a hting about 100%ing games, and he knew he'd never be able to do that for this game so he has to skip it

___________________________________________________________________________________________

Splatoon - Page 2 Granadico made by Knux184

We can learn from the past
But those days are gone
We can hope for the future
But there may not be one
-Mike Portnoy "A Change of Seasons"
BDB
BDB
Moderator
Moderator
Age : 24
Number of posts : 3516
Registration date : 2008-11-04
Location : Canada eh!

Splatoon - Page 2 Empty Re: Splatoon

on 12/8/2015, 7:23 pm
My problem is playing story games without being able to play through it all at once. Fragmented playtime sucks so I try to stick to games you can play quickly. I guess I don't really care about stories in games as much any more. So many RPGs missed :I

___________________________________________________________________________________________

Click:
https://soundcloud.com/delgadobosso
Back to top
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum