Go down
TehKrazeh1
TehKrazeh1
Spritan
Spritan
Number of posts : 126
Registration date : 2012-08-02
Location : You know exactly where ^_^

The Dark Knight Rises Empty The Dark Knight Rises

8/4/2012, 3:49 am
I'm seeing it really soon! Pretty excited for it.


Last edited by TehKrazeh1 on 8/4/2012, 9:37 pm; edited 2 times in total

___________________________________________________________________________________________

The Dark Knight Rises TrainercardssThe Dark Knight Rises Trainercardbw
Those cards have real info, so if you wanna battle me, those are my FCs, my teams, and badges (I have all 16 for SS and I beat Red, so yeah).
v2
v2
Administrator
Administrator
Age : 24
Number of posts : 5600
Registration date : 2012-05-17
Location : your girls DMs

The Dark Knight Rises Empty Re: The Dark Knight Rises

8/4/2012, 12:55 pm
The 3D in this movie was amazing
It felt like the bullets were coming right at you

___________________________________________________________________________________________

The Dark Knight Rises Lorde
BDB
BDB
Moderator
Moderator
Age : 25
Number of posts : 3517
Registration date : 2008-11-04
Location : Canada eh!

The Dark Knight Rises Empty Re: The Dark Knight Rises

8/4/2012, 2:26 pm
Sieghart wrote:The 3D in this movie was amazing
It felt like the bullets were coming right at you
Lol you know how sarcastic you sound? Unless you were really being sarcastic?
Face
Face
Spritan
Spritan
Age : 32
Number of posts : 13013
Registration date : 2010-04-29
Location : Returned-ed

The Dark Knight Rises Empty Re: The Dark Knight Rises

8/4/2012, 4:23 pm
If I don't see a movie on opening weekend I don't go see it I'll wait till it come to blue ray

___________________________________________________________________________________________

The Dark Knight Rises Untitl15
TehKrazeh1
TehKrazeh1
Spritan
Spritan
Number of posts : 126
Registration date : 2012-08-02
Location : You know exactly where ^_^

The Dark Knight Rises Empty Re: The Dark Knight Rises

8/4/2012, 9:37 pm
I just watched it! This movie was pretty awesome, and the ending surprised me a bunch.

___________________________________________________________________________________________

The Dark Knight Rises TrainercardssThe Dark Knight Rises Trainercardbw
Those cards have real info, so if you wanna battle me, those are my FCs, my teams, and badges (I have all 16 for SS and I beat Red, so yeah).
Granadico
Granadico
Administrator
Administrator
Age : 25
Number of posts : 12958
Registration date : 2008-11-18
Location : On the computer
https://www.youtube.com/user/Granadicohttps://www.twitch.tv/granadico/profile

The Dark Knight Rises Empty Re: The Dark Knight Rises

8/4/2012, 10:12 pm
@Face wrote:If I don't see a movie on opening weekend I don't go see it I'll wait till it come to blue ray
I always see movies on the first day (comic book movies and stuff) but this and Spiderman i seen after (like 2 weeks after) cuz i waited to see it with my GF. and her friend screwed me and told me the ending so i didn't get affected as much T_T

___________________________________________________________________________________________

The Dark Knight Rises Granadico made by Knux184

We can learn from the past
But those days are gone
We can hope for the future
But there may not be one
-Mike Portnoy "A Change of Seasons"
TehKrazeh1
TehKrazeh1
Spritan
Spritan
Number of posts : 126
Registration date : 2012-08-02
Location : You know exactly where ^_^

The Dark Knight Rises Empty Re: The Dark Knight Rises

8/4/2012, 10:24 pm
@Granadico wrote:
@Face wrote:If I don't see a movie on opening weekend I don't go see it I'll wait till it come to blue ray
I always see movies on the first day (comic book movies and stuff) but this and Spiderman i seen after (like 2 weeks after) cuz i waited to see it with my GF. and her friend screwed me and told me the ending so i didn't get affected as much T_T

OMFG, THAT SUCKS FOR YOU. IF YOU DIDN'T KNOW THE ENDING, YOU WOULD'VE BEEN WAY MORE SATISFIED WITH THE MOVIE.

I swear man, I didn't even suspect that
SPOILERSSPOILERSSPOILERSSPOILERS:
Bane was the protector, Talia was the one who escaped, and they were both trying to finish continue what Ra's Al Ghul started!

What I ESPECIALLY didn't pay attention to the whole movie was Robin. But yeah, Batman's still alive even though it looked like he blew himself up, so let's wait for da sequel...


Last edited by Granadico on 8/4/2012, 11:19 pm; edited 1 time in total (Reason for editing : spoilers)

___________________________________________________________________________________________

The Dark Knight Rises TrainercardssThe Dark Knight Rises Trainercardbw
Those cards have real info, so if you wanna battle me, those are my FCs, my teams, and badges (I have all 16 for SS and I beat Red, so yeah).
Granadico
Granadico
Administrator
Administrator
Age : 25
Number of posts : 12958
Registration date : 2008-11-18
Location : On the computer
https://www.youtube.com/user/Granadicohttps://www.twitch.tv/granadico/profile

The Dark Knight Rises Empty Re: The Dark Knight Rises

8/4/2012, 11:20 pm
I know man D: i nearly cried when i saw the tombstones, but then i remembered what happened and i'm like "oh nvm :\".

___________________________________________________________________________________________

The Dark Knight Rises Granadico made by Knux184

We can learn from the past
But those days are gone
We can hope for the future
But there may not be one
-Mike Portnoy "A Change of Seasons"
TehKrazeh1
TehKrazeh1
Spritan
Spritan
Number of posts : 126
Registration date : 2012-08-02
Location : You know exactly where ^_^

The Dark Knight Rises Empty Re: The Dark Knight Rises

8/4/2012, 11:24 pm
@Granadico wrote:I know man D: i nearly cried when i saw the tombstones, but then i remembered what happened and i'm like "oh nvm :\".

LOL COME ON, YOU GOT SPOILED THAT BADLY?

___________________________________________________________________________________________

The Dark Knight Rises TrainercardssThe Dark Knight Rises Trainercardbw
Those cards have real info, so if you wanna battle me, those are my FCs, my teams, and badges (I have all 16 for SS and I beat Red, so yeah).
Granadico
Granadico
Administrator
Administrator
Age : 25
Number of posts : 12958
Registration date : 2008-11-18
Location : On the computer
https://www.youtube.com/user/Granadicohttps://www.twitch.tv/granadico/profile

The Dark Knight Rises Empty Re: The Dark Knight Rises

8/4/2012, 11:35 pm
@TehKrazeh1 wrote:
@Granadico wrote:I know man D: i nearly cried when i saw the tombstones, but then i remembered what happened and i'm like "oh nvm :\".

LOL COME ON, YOU GOT SPOILED THAT BADLY?
yes he told me the freakin ending D:

___________________________________________________________________________________________

The Dark Knight Rises Granadico made by Knux184

We can learn from the past
But those days are gone
We can hope for the future
But there may not be one
-Mike Portnoy "A Change of Seasons"
TehKrazeh1
TehKrazeh1
Spritan
Spritan
Number of posts : 126
Registration date : 2012-08-02
Location : You know exactly where ^_^

The Dark Knight Rises Empty Re: The Dark Knight Rises

8/4/2012, 11:45 pm
@Granadico wrote:
@TehKrazeh1 wrote:
@Granadico wrote:I know man D: i nearly cried when i saw the tombstones, but then i remembered what happened and i'm like "oh nvm :\".

LOL COME ON, YOU GOT SPOILED THAT BADLY?
yes he told me the freakin ending D:

No offense, but that was totally a dick move by him XD.

Dude, I was so glad that I told every friend who's watched the movie to stfu when they were trying to spoil it for me! THE MOVIE WAS EPIC!

SPOILERSPOILERSPOILER:
I really didn't expect what happened with Bane AT ALL! Him being the one who protects Talia and helps fulfill the 'destiny' which he wanted, AND THE FACT THAT RA'S AL GHUL WAS STILL ALIVE, EVEN IF HE WAS SAID TO BE IMMORTAL! I THOUGHT HE WAS DOWN IN BATMAN BEGINS!

___________________________________________________________________________________________

The Dark Knight Rises TrainercardssThe Dark Knight Rises Trainercardbw
Those cards have real info, so if you wanna battle me, those are my FCs, my teams, and badges (I have all 16 for SS and I beat Red, so yeah).
Granadico
Granadico
Administrator
Administrator
Age : 25
Number of posts : 12958
Registration date : 2008-11-18
Location : On the computer
https://www.youtube.com/user/Granadicohttps://www.twitch.tv/granadico/profile

The Dark Knight Rises Empty Re: The Dark Knight Rises

8/4/2012, 11:54 pm
I didn't get surprised at anything (i know a lotta comic book stuff) i was just mad i didn't see a lot of i tcoming before D:

___________________________________________________________________________________________

The Dark Knight Rises Granadico made by Knux184

We can learn from the past
But those days are gone
We can hope for the future
But there may not be one
-Mike Portnoy "A Change of Seasons"
TehKrazeh1
TehKrazeh1
Spritan
Spritan
Number of posts : 126
Registration date : 2012-08-02
Location : You know exactly where ^_^

The Dark Knight Rises Empty Re: The Dark Knight Rises

8/4/2012, 11:55 pm
@Granadico wrote:I didn't get surprised at anything (i know a lotta comic book stuff) i was just mad i didn't see a lot of i tcoming before D:

Lol, some of the backstory stuff was already clear to me 'cause I played Arkham City.

___________________________________________________________________________________________

The Dark Knight Rises TrainercardssThe Dark Knight Rises Trainercardbw
Those cards have real info, so if you wanna battle me, those are my FCs, my teams, and badges (I have all 16 for SS and I beat Red, so yeah).
Granadico
Granadico
Administrator
Administrator
Age : 25
Number of posts : 12958
Registration date : 2008-11-18
Location : On the computer
https://www.youtube.com/user/Granadicohttps://www.twitch.tv/granadico/profile

The Dark Knight Rises Empty Re: The Dark Knight Rises

8/5/2012, 12:09 am
i'm just mad that Bane isn't hispanic or anything, or grotesquely buff

___________________________________________________________________________________________

The Dark Knight Rises Granadico made by Knux184

We can learn from the past
But those days are gone
We can hope for the future
But there may not be one
-Mike Portnoy "A Change of Seasons"
TehKrazeh1
TehKrazeh1
Spritan
Spritan
Number of posts : 126
Registration date : 2012-08-02
Location : You know exactly where ^_^

The Dark Knight Rises Empty Re: The Dark Knight Rises

8/5/2012, 12:14 am
@Granadico wrote:i'm just mad that Bane isn't hispanic or anything, or grotesquely buff

Lol true, they made him like the Big Show's size, and normal like a human. But ehhh, he was still pretty cool though.

___________________________________________________________________________________________

The Dark Knight Rises TrainercardssThe Dark Knight Rises Trainercardbw
Those cards have real info, so if you wanna battle me, those are my FCs, my teams, and badges (I have all 16 for SS and I beat Red, so yeah).
BDB
BDB
Moderator
Moderator
Age : 25
Number of posts : 3517
Registration date : 2008-11-04
Location : Canada eh!

The Dark Knight Rises Empty Re: The Dark Knight Rises

8/5/2012, 1:55 am
Lol I haven't watched the movie yet, but I still looked at the spoilers :3

___________________________________________________________________________________________

Click:
https://soundcloud.com/delgadobosso
v2
v2
Administrator
Administrator
Age : 24
Number of posts : 5600
Registration date : 2012-05-17
Location : your girls DMs

The Dark Knight Rises Empty Re: The Dark Knight Rises

8/5/2012, 10:21 am
BDBstriker wrote:
Sieghart wrote:The 3D in this movie was amazing
It felt like the bullets were coming right at you
Lol you know how sarcastic you sound? Unless you were really being sarcastic?
-Shooting joke-

___________________________________________________________________________________________

The Dark Knight Rises Lorde
BDB
BDB
Moderator
Moderator
Age : 25
Number of posts : 3517
Registration date : 2008-11-04
Location : Canada eh!

The Dark Knight Rises Empty Re: The Dark Knight Rises

8/5/2012, 1:12 pm
Oooooh, I guess I didn't think you were that much of an asshole... too soon? Nah not really lol

___________________________________________________________________________________________

Click:
https://soundcloud.com/delgadobosso
v2
v2
Administrator
Administrator
Age : 24
Number of posts : 5600
Registration date : 2012-05-17
Location : your girls DMs

The Dark Knight Rises Empty Re: The Dark Knight Rises

8/5/2012, 3:53 pm
You should have seen me the day it happened


___________________________________________________________________________________________

The Dark Knight Rises Lorde
Face
Face
Spritan
Spritan
Age : 32
Number of posts : 13013
Registration date : 2010-04-29
Location : Returned-ed

The Dark Knight Rises Empty Re: The Dark Knight Rises

8/5/2012, 4:21 pm
@Granadico wrote:
@Face wrote:If I don't see a movie on opening weekend I don't go see it I'll wait till it come to blue ray
I always see movies on the first day (comic book movies and stuff) but this and Spiderman i seen after (like 2 weeks after) cuz i waited to see it with my GF. and her friend screwed me and told me the ending so i didn't get affected as much T_T
yea one time I had to go see a movie twice because of this rule.....infact it was the first transformers movie I went and saw it on opening day but my bestfriend (a girl) wanted to see it too and worked all week But hell man I didn't want to miss it so I saw it that Wednesday and again on Saturday night.LOL I had to pretend I never saw it the whole second time.

___________________________________________________________________________________________

The Dark Knight Rises Untitl15
Granadico
Granadico
Administrator
Administrator
Age : 25
Number of posts : 12958
Registration date : 2008-11-18
Location : On the computer
https://www.youtube.com/user/Granadicohttps://www.twitch.tv/granadico/profile

The Dark Knight Rises Empty Re: The Dark Knight Rises

8/5/2012, 4:35 pm
@Face wrote:
@Granadico wrote:
@Face wrote:If I don't see a movie on opening weekend I don't go see it I'll wait till it come to blue ray
I always see movies on the first day (comic book movies and stuff) but this and Spiderman i seen after (like 2 weeks after) cuz i waited to see it with my GF. and her friend screwed me and told me the ending so i didn't get affected as much T_T
yea one time I had to go see a movie twice because of this rule.....infact it was the first transformers movie I went and saw it on opening day but my bestfriend (a girl) wanted to see it too and worked all week But hell man I didn't want to miss it so I saw it that Wednesday and again on Saturday night.LOL I had to pretend I never saw it the whole second time.
I was suppsed to see them both the first day, but she said she didnt' wanna see it with me if i already saw it cuz it'd be weird. And Batman came out the same day as this prom thing we had for church and she wanted to go so i went to that instead. I can't lie to her D:

___________________________________________________________________________________________

The Dark Knight Rises Granadico made by Knux184

We can learn from the past
But those days are gone
We can hope for the future
But there may not be one
-Mike Portnoy "A Change of Seasons"
Face
Face
Spritan
Spritan
Age : 32
Number of posts : 13013
Registration date : 2010-04-29
Location : Returned-ed

The Dark Knight Rises Empty Re: The Dark Knight Rises

8/5/2012, 5:44 pm
@Granadico wrote:I was suppsed to see them both the first day, but she said she didnt' wanna see it with me if i already saw it cuz it'd be weird. And Batman came out the same day as this prom thing we had for church and she wanted to go so i went to that instead. I can't lie to her D:

I lied like a rug to my her till this day she still does not know I was a good actor

___________________________________________________________________________________________

The Dark Knight Rises Untitl15
Granadico
Granadico
Administrator
Administrator
Age : 25
Number of posts : 12958
Registration date : 2008-11-18
Location : On the computer
https://www.youtube.com/user/Granadicohttps://www.twitch.tv/granadico/profile

The Dark Knight Rises Empty Re: The Dark Knight Rises

8/5/2012, 6:44 pm
@Face wrote:
@Granadico wrote:I was suppsed to see them both the first day, but she said she didnt' wanna see it with me if i already saw it cuz it'd be weird. And Batman came out the same day as this prom thing we had for church and she wanted to go so i went to that instead. I can't lie to her D:

I lied like a rug to my her till this day she still does not know I was a good actor

I mean i can if i wanted to, i just don't like to lie, especially to her

___________________________________________________________________________________________

The Dark Knight Rises Granadico made by Knux184

We can learn from the past
But those days are gone
We can hope for the future
But there may not be one
-Mike Portnoy "A Change of Seasons"
Back to top
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum