Share
Go down
Face
Face
Spritan
Spritan
Age : 30
Number of posts : 13013
Registration date : 2010-04-29
Location : Returned-ed

The Pingboy Appreciation Thread - Page 7 Empty Re: The Pingboy Appreciation Thread

on 10/21/2011, 9:05 pm
inb4lock yea sorry bout that Gran we got carried away...

___________________________________________________________________________________________

The Pingboy Appreciation Thread - Page 7 Untitl15
Anonymous
Guest
Guest

The Pingboy Appreciation Thread - Page 7 Empty Re: The Pingboy Appreciation Thread

on 10/22/2011, 4:51 am
@Granadico wrote:So you really want me to lock?
Dammit Granny! Of course not! Are you an idiot or something?
Jellal
Jellal
Spritan
Spritan
Age : 23
Number of posts : 2524
Registration date : 2011-03-19

The Pingboy Appreciation Thread - Page 7 Empty Re: The Pingboy Appreciation Thread

on 10/22/2011, 5:16 am
@Granadico wrote:So you really want me to lock?
No, I just asked you to lock it for no reason.
Anonymous
Guest
Guest

The Pingboy Appreciation Thread - Page 7 Empty Re: The Pingboy Appreciation Thread

on 10/22/2011, 5:38 am
Tisk tisk... Some appreciators you turned out to be...
Ping
Ping
Spritan
Spritan
Age : 23
Number of posts : 20163
Registration date : 2010-09-15
Location : Madison Wisconsin

The Pingboy Appreciation Thread - Page 7 Empty Re: The Pingboy Appreciation Thread

on 10/22/2011, 7:44 am
69% done with presents!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! <3!!!!!

Timmeh will get his as soon as possible for his wonderful post dedicated to me! Lovely up-building compliments! Very encouraging!!!!
And... he a true booty warrior now.

Cool feuck 2 da yes


oooooh1!!!! thank u for stickin' up for ya nigga Exorzz!!!! u will get your present too!!

even u granny. I'll give u a hint about your present. you mowin' some grass. but for who? scratch

___________________________________________________________________________________________

The Pingboy Appreciation Thread - Page 7 Ping10
@darkdragon581 wrote:ping, i don't see you getting 'boodie' anytime soon, i don't care if your black, its most likely not going to happen
Anonymous
Guest
Guest

The Pingboy Appreciation Thread - Page 7 Empty Re: The Pingboy Appreciation Thread

on 10/22/2011, 10:22 am
@Ping wrote:69% done with presents!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! <3!!!!!

Timmeh will get his as soon as possible for his wonderful post dedicated to me! Lovely up-building compliments! Very encouraging!!!!
And... he a true booty warrior now.

Cool feuck 2 da yes


oooooh1!!!! thank u for stickin' up for ya nigga Exorzz!!!! u will get your present too!!

even u granny. I'll give u a hint about your present. you mowin' some grass. but for who? scratch
Oh Ping. I really don`t see what you expect. The first minute people here suck up to you, the next they are threatening to lock this post, meaning the whole thing nothing to them...
Well, what did i expect myself? When Eric`s your idol you`re for sure to get a rotten douchebag.
Ping
Ping
Spritan
Spritan
Age : 23
Number of posts : 20163
Registration date : 2010-09-15
Location : Madison Wisconsin

The Pingboy Appreciation Thread - Page 7 Empty Re: The Pingboy Appreciation Thread

on 10/23/2011, 8:29 am
^ It's all good. Cool. I'm a peaceful man. I expect everyone to be happy. Not someone to be like,

"OMG PINGBOY UR DA BEST"

And I'm like, "What the fuck-- dude don't suck ass. I hate it."

Or anything like that. :) I expect everyone to be happy. They just can't come here and say they appreciate me and have me just say, "lol thx"

Hell naw. These people are more important to me than that. Even if this does get locked, I want them to feel great for looking up to a booty lovin' fool like me.

UNLIKE ERIC WHO HATES SUCKING UP AND WHO DOESN'T APPRECIATE THAT AT ALL-- *COUGH* AND LANGE

Yeah I'm sorry Eric wasn't the idol that didn't give you the respect you deserved but I ain't like Eric. I just like his tits and the what he created for this site. He doesn't want anything more but that kind of appreciation, so I left him with that. Though I still get urges to go and raid his IM just because I have "Ifureadthisdie" on my messenger. That thought still outweighs my common sense, but I don't do it.
Eric says that he can be an asshole but that doesn't make it right to be one to others. What I don't get is how he can be so, "Don't kiss ass" when someone is encouraging you...saying nice THINGS about you. At the very LEAST they are in some way. But whatever.
And I may not be Eric with his fame or you with your fans but this is enough for me. I could have gotten less but it don't matter. I'm glad to be apart of such a warm welcoming community. And there are some people who were like you. Who looked up to people but that "people" turned their ass down like butter on toast. The find out that that great person isn't great at all and only talks to his or her's own kind and not the "noobs". Kane doesn't sprite animate anymore. Timmy doesn't sprite animate anymore (which I was stunned by his post here but it was amazing). Toxic Reaper doesn't animate anymore.
But this doesn't stop me from turning my back on them in anyway. I'm still coming up with a plan to get them out of the gudder and back with us in animating. They're great people to me. A lot has become inactive too, such as Sjj4, Revler, RapidFirePhoenix and even Narutal. There's just a lot to say about them but I want to give these Spritans the glory I feel when being treated like I care.

Above all, these are people who have feelings bro. Let Granny or Jelly lock it. Yo they have feelings too, even when they seem heartless, and they must have a reason for all this. But they're great people too :]!!

___________________________________________________________________________________________

The Pingboy Appreciation Thread - Page 7 Ping10
@darkdragon581 wrote:ping, i don't see you getting 'boodie' anytime soon, i don't care if your black, its most likely not going to happen
Anonymous
Guest
Guest

The Pingboy Appreciation Thread - Page 7 Empty Re: The Pingboy Appreciation Thread

on 10/23/2011, 1:17 pm
@Ping wrote:^ It's all good. Cool. I'm a peaceful man. I expect everyone to be happy. Not someone to be like,

"OMG PINGBOY UR DA BEST"

And I'm like, "What the fuck-- dude don't suck ass. I hate it."

Or anything like that. :) I expect everyone to be happy. They just can't come here and say they appreciate me and have me just say, "lol thx"

Hell naw. These people are more important to me than that. Even if this does get locked, I want them to feel great for looking up to a booty lovin' fool like me.

UNLIKE ERIC WHO HATES SUCKING UP AND WHO DOESN'T APPRECIATE THAT AT ALL-- *COUGH* AND LANGE

Yeah I'm sorry Eric wasn't the idol that didn't give you the respect you deserved but I ain't like Eric. I just like his tits and the what he created for this site. He doesn't want anything more but that kind of appreciation, so I left him with that. Though I still get urges to go and raid his IM just because I have "Ifureadthisdie" on my messenger. That thought still outweighs my common sense, but I don't do it.
Eric says that he can be an asshole but that doesn't make it right to be one to others. What I don't get is how he can be so, "Don't kiss ass" when someone is encouraging you...saying nice THINGS about you. At the very LEAST they are in some way. But whatever.
And I may not be Eric with his fame or you with your fans but this is enough for me. I could have gotten less but it don't matter. I'm glad to be apart of such a warm welcoming community. And there are some people who were like you. Who looked up to people but that "people" turned their ass down like butter on toast. The find out that that great person isn't great at all and only talks to his or her's own kind and not the "noobs". Kane doesn't sprite animate anymore. Timmy doesn't sprite animate anymore (which I was stunned by his post here but it was amazing). Toxic Reaper doesn't animate anymore.
But this doesn't stop me from turning my back on them in anyway. I'm still coming up with a plan to get them out of the gudder and back with us in animating. They're great people to me. A lot has become inactive too, such as Sjj4, Revler, RapidFirePhoenix and even Narutal. There's just a lot to say about them but I want to give these Spritans the glory I feel when being treated like I care.

Above all, these are people who have feelings bro. Let Granny or Jelly lock it. Yo they have feelings too, even when they seem heartless, and they must have a reason for all this. But they're great people too :]!!

If you say so...
Tal
Tal
Spritan
Spritan
Age : 21
Number of posts : 3972
Registration date : 2011-08-20
Location : i dunno man...

The Pingboy Appreciation Thread - Page 7 Empty Re: The Pingboy Appreciation Thread

on 10/23/2011, 1:29 pm
^ i believe you didn't even read that LOL

___________________________________________________________________________________________

"Interesting sig text"

The Pingboy Appreciation Thread - Page 7 Youtub10
Face
Face
Spritan
Spritan
Age : 30
Number of posts : 13013
Registration date : 2010-04-29
Location : Returned-ed

The Pingboy Appreciation Thread - Page 7 Empty Re: The Pingboy Appreciation Thread

on 10/23/2011, 2:44 pm
well it was fun while it lasted

___________________________________________________________________________________________

The Pingboy Appreciation Thread - Page 7 Untitl15
Anonymous
Guest
Guest

The Pingboy Appreciation Thread - Page 7 Empty Re: The Pingboy Appreciation Thread

on 10/23/2011, 2:48 pm
tal9x9 wrote:^ i believe you didn't even read that LOL
Yea i didn`t really wanted to bother. Ping is a really optimistic guy and i appreciate that... But still...
@Face wrote:well it was fun while it lasted
Ugh... This is wrong in so many levels... You know what i`m not gonna even bother. Lock it if you will Granny, see if i care! Jackasses...
Face
Face
Spritan
Spritan
Age : 30
Number of posts : 13013
Registration date : 2010-04-29
Location : Returned-ed

The Pingboy Appreciation Thread - Page 7 Empty Re: The Pingboy Appreciation Thread

on 10/23/2011, 2:50 pm
you mad bro...I don't mean that in a trollin way

___________________________________________________________________________________________

The Pingboy Appreciation Thread - Page 7 Untitl15
Leo
Leo
Moderator
Moderator
Age : 22
Number of posts : 9201
Registration date : 2009-05-23
Location : Brazil

The Pingboy Appreciation Thread - Page 7 Empty Re: The Pingboy Appreciation Thread

on 10/23/2011, 3:29 pm
Yeah, why are you crying dude.
Jellal
Jellal
Spritan
Spritan
Age : 23
Number of posts : 2524
Registration date : 2011-03-19

The Pingboy Appreciation Thread - Page 7 Empty Re: The Pingboy Appreciation Thread

on 10/23/2011, 6:18 pm
The fuck is my present Ping?

___________________________________________________________________________________________

If your own full brother, or your son or daughter, or your beloved wife, or you intimate friend, entices you secretly to serve other gods, whom you and your fathers have not known, gods of any other nations, near at hand or far away, from one end of the earth to the other: do not yield to him or listen to him, nor look with pity upon him, to spare or shield him, but kill him. Your hand shall be the first raised to slay him; the rest of the people shall join in with you. You shall stone him to death, because he sought to lead you astray from the Lord, your God, who brought you out of the land of Egypt, that place of slavery. And all Israel, hearing of this, shall fear and never do such evil as this in your midst.
Deuteronomy 13:7-12
Ping
Ping
Spritan
Spritan
Age : 23
Number of posts : 20163
Registration date : 2010-09-15
Location : Madison Wisconsin

The Pingboy Appreciation Thread - Page 7 Empty Re: The Pingboy Appreciation Thread

on 10/23/2011, 6:25 pm
It's hard making a 30-40 second anim containing 100% customs D:

___________________________________________________________________________________________

The Pingboy Appreciation Thread - Page 7 Ping10
@darkdragon581 wrote:ping, i don't see you getting 'boodie' anytime soon, i don't care if your black, its most likely not going to happen
Marionator
Marionator
Spritan
Spritan
Age : 22
Number of posts : 409
Registration date : 2010-12-21

The Pingboy Appreciation Thread - Page 7 Empty Re: The Pingboy Appreciation Thread

on 10/24/2011, 5:55 pm
Ping... I appreciate you lol

MAKE SOME FUCKING ANIMATIONS FROM TIME TO TIME, I BEEN WAITIN!!

___________________________________________________________________________________________

Some people, ROFL.
Spoiler:
On Skype-

NDS: Bro, guess what happened?

Marionator: What?

NDS: Just got banned from The Spritas?

Marionator: ROFL! What'd your ass do this time?

NDS: Put ¯_(ツ)_/¯ inevery post lololol

Marionator: LOL That's it?

NDS: Yeah but I did it a few more times after admin told me not to do it anymore, cause I could really care less about being banned from that place.. It pissed a lot of people off XD

Marionator: LOOOOOOL so is it permanent or temporary?

NDS: Permanent.

Marionator: LMAO!

NDS: Apparently admin lange was butthurt cause of a smiley, but meh, it is what it is ¯_(ツ)_/¯

Marionator: LOL you a fool
Ping
Ping
Spritan
Spritan
Age : 23
Number of posts : 20163
Registration date : 2010-09-15
Location : Madison Wisconsin

The Pingboy Appreciation Thread - Page 7 Empty Re: The Pingboy Appreciation Thread

on 10/24/2011, 6:47 pm
Very Happy DANKE NIGGA
...damn when was the last time I animated marionatah?

___________________________________________________________________________________________

The Pingboy Appreciation Thread - Page 7 Ping10
@darkdragon581 wrote:ping, i don't see you getting 'boodie' anytime soon, i don't care if your black, its most likely not going to happen
Marionator
Marionator
Spritan
Spritan
Age : 22
Number of posts : 409
Registration date : 2010-12-21

The Pingboy Appreciation Thread - Page 7 Empty Re: The Pingboy Appreciation Thread

on 10/24/2011, 6:54 pm
@Ping wrote:Very Happy DANKE NIGGA
...damn when was the last time I animated marionatah?

Last thing I remember was that kirby and sonic porn anim you made, lol, upload an unfinished anim, i must see progress! lol and uuuuumm, send me dat huge ass file of booty vids, I might not have internet in a few days so I want something to keep occupied :3

___________________________________________________________________________________________

Some people, ROFL.
Spoiler:
On Skype-

NDS: Bro, guess what happened?

Marionator: What?

NDS: Just got banned from The Spritas?

Marionator: ROFL! What'd your ass do this time?

NDS: Put ¯_(ツ)_/¯ inevery post lololol

Marionator: LOL That's it?

NDS: Yeah but I did it a few more times after admin told me not to do it anymore, cause I could really care less about being banned from that place.. It pissed a lot of people off XD

Marionator: LOOOOOOL so is it permanent or temporary?

NDS: Permanent.

Marionator: LMAO!

NDS: Apparently admin lange was butthurt cause of a smiley, but meh, it is what it is ¯_(ツ)_/¯

Marionator: LOL you a fool
Ping
Ping
Spritan
Spritan
Age : 23
Number of posts : 20163
Registration date : 2010-09-15
Location : Madison Wisconsin

The Pingboy Appreciation Thread - Page 7 Empty Re: The Pingboy Appreciation Thread

on 10/24/2011, 7:19 pm
@Marionator wrote:
@Ping wrote:Very Happy DANKE NIGGA
...damn when was the last time I animated marionatah?

Last thing I remember was that kirby and sonic porn anim you made, lol, upload an unfinished anim, i must see progress! lol and uuuuumm, send me dat huge ass file of booty vids, I might not have internet in a few days so I want something to keep occupied :3
LOL!!!!!!!!!!!!!! HOLY SHIT!!!!!!!!!!!!! LMFAO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! AIGHT!!! LOL look in yo pm for an anim but don't show ANY1!!!! i can't show anyone nothing yet

___________________________________________________________________________________________

The Pingboy Appreciation Thread - Page 7 Ping10
@darkdragon581 wrote:ping, i don't see you getting 'boodie' anytime soon, i don't care if your black, its most likely not going to happen
Marionator
Marionator
Spritan
Spritan
Age : 22
Number of posts : 409
Registration date : 2010-12-21

The Pingboy Appreciation Thread - Page 7 Empty Re: The Pingboy Appreciation Thread

on 10/24/2011, 7:26 pm
@Ping wrote:
@Marionator wrote:
@Ping wrote:Very Happy DANKE NIGGA
...damn when was the last time I animated marionatah?

Last thing I remember was that kirby and sonic porn anim you made, lol, upload an unfinished anim, i must see progress! lol and uuuuumm, send me dat huge ass file of booty vids, I might not have internet in a few days so I want something to keep occupied :3
LOL!!!!!!!!!!!!!! HOLY SHIT!!!!!!!!!!!!! LMFAO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! AIGHT!!! LOL look in yo pm for an anim but don't show ANY1!!!! i can't show anyone nothing yet

DAAAAAAMMMMNNNN you got over 250 megs in dat ass file Cool You is my nigga forever now

___________________________________________________________________________________________

Some people, ROFL.
Spoiler:
On Skype-

NDS: Bro, guess what happened?

Marionator: What?

NDS: Just got banned from The Spritas?

Marionator: ROFL! What'd your ass do this time?

NDS: Put ¯_(ツ)_/¯ inevery post lololol

Marionator: LOL That's it?

NDS: Yeah but I did it a few more times after admin told me not to do it anymore, cause I could really care less about being banned from that place.. It pissed a lot of people off XD

Marionator: LOOOOOOL so is it permanent or temporary?

NDS: Permanent.

Marionator: LMAO!

NDS: Apparently admin lange was butthurt cause of a smiley, but meh, it is what it is ¯_(ツ)_/¯

Marionator: LOL you a fool
Anonymous
Guest
Guest

The Pingboy Appreciation Thread - Page 7 Empty Re: The Pingboy Appreciation Thread

on 10/25/2011, 5:20 am
Hello? Guys? Topic?
Ping
Ping
Spritan
Spritan
Age : 23
Number of posts : 20163
Registration date : 2010-09-15
Location : Madison Wisconsin

The Pingboy Appreciation Thread - Page 7 Empty Re: The Pingboy Appreciation Thread

on 10/25/2011, 6:48 am
llolllolol

Ah! Yes. 72% on gifts.

___________________________________________________________________________________________

The Pingboy Appreciation Thread - Page 7 Ping10
@darkdragon581 wrote:ping, i don't see you getting 'boodie' anytime soon, i don't care if your black, its most likely not going to happen
Sponsored content

The Pingboy Appreciation Thread - Page 7 Empty Re: The Pingboy Appreciation Thread

Back to top
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum