Go down
Patt
Patt
Administrator
Administrator
Age : 25
Number of posts : 13141
Registration date : 2009-03-28

Ray*~*Ler's Signature Shop - Page 2 Empty Re: Ray*~*Ler's Signature Shop

9/23/2011, 8:40 pm
Go to dafont and download bubbly text. Serious

___________________________________________________________________________________________

Ray*~*Ler's Signature Shop - Page 2 Purple11

[The Return]
Ray*~*Ler
Ray*~*Ler
Spritan
Spritan
Age : 24
Number of posts : 780
Registration date : 2011-08-28
Location : Mahannten New york.

Ray*~*Ler's Signature Shop - Page 2 Empty Re: Ray*~*Ler's Signature Shop

9/26/2011, 4:42 pm
@Patt wrote:Go to dafont and download bubbly text. Serious
*acts lazy* <.<... fine D:.. anyways keep giving me those requests Very Happy

___________________________________________________________________________________________

Ray*~*Ler's Signature Shop - Page 2 BlackKyuremsig
BLACK KYUREM<333
Shiny Caught:2 (Shiny Pawniard(idk how many REs)October 2,2011
New Shiny Caught:LiepardRay*~*Ler's Signature Shop - Page 2 Shiny_Liepard_BW(2013 REs)October 8,2012
Signature shop: Ray*~*Ler's Signature Shop - Page 2 SuperVegetasig_zps5897075c
Best LOL in my life. GOOD JOB RUBEN! also proof that yoshi is >_>..
Spoiler:
Ray*~*Ler's Signature Shop - Page 2 LOOOLGFRUBENRay*~*Ler's Signature Shop - Page 2 VrWMv
Ping
Ping
Spritan
Spritan
Age : 24
Number of posts : 20161
Registration date : 2010-09-15
Location : Madison Wisconsin

Ray*~*Ler's Signature Shop - Page 2 Empty Re: Ray*~*Ler's Signature Shop

9/27/2011, 11:12 am
^ HAHA!!!!!! COOL JAY IS RAY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Wait..
Ray*~*Ler's Signature Shop - Page 2 600px-SurprisedSmiley.svg
...

DAMN NIGGA U BE MAKIN' THEM SIGS LIKE A PRO
Y U FRONTIN?

UTHINK U SPIDAMAN? U GOT A DOUBLE LIFE? U THINK U COOL CUZ U LIVE IN MANHATTAN NEW YORK WHERE SPIDA MAN BE ET?!!! U MAKE SIGS??! COOL JAY?


___________________________________________________________________________________________

Ray*~*Ler's Signature Shop - Page 2 Ping10
@darkdragon581 wrote:ping, i don't see you getting 'boodie' anytime soon, i don't care if your black, its most likely not going to happen
Patt
Patt
Administrator
Administrator
Age : 25
Number of posts : 13141
Registration date : 2009-03-28

Ray*~*Ler's Signature Shop - Page 2 Empty Re: Ray*~*Ler's Signature Shop

9/27/2011, 2:07 pm
You're an idiot.

Cooljay is Pie_eater.

___________________________________________________________________________________________

Ray*~*Ler's Signature Shop - Page 2 Purple11

[The Return]
Ray*~*Ler
Ray*~*Ler
Spritan
Spritan
Age : 24
Number of posts : 780
Registration date : 2011-08-28
Location : Mahannten New york.

Ray*~*Ler's Signature Shop - Page 2 Empty Re: Ray*~*Ler's Signature Shop

9/28/2011, 4:57 pm
@Ping wrote:^ HAHA!!!!!! COOL JAY IS RAY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Wait..
Ray*~*Ler's Signature Shop - Page 2 600px-SurprisedSmiley.svg
...

DAMN NIGGA U BE MAKIN' THEM SIGS LIKE A PRO
Y U FRONTIN?

UTHINK U SPIDAMAN? U GOT A DOUBLE LIFE? U THINK U COOL CUZ U LIVE IN MANHATTAN NEW YORK WHERE SPIDA MAN BE ET?!!! U MAKE SIGS??! COOL JAY?

lmao... anyways >.> you do realize the siggy i made for knux is yours now right?*the one you liked X3*

___________________________________________________________________________________________

Ray*~*Ler's Signature Shop - Page 2 BlackKyuremsig
BLACK KYUREM<333
Shiny Caught:2 (Shiny Pawniard(idk how many REs)October 2,2011
New Shiny Caught:LiepardRay*~*Ler's Signature Shop - Page 2 Shiny_Liepard_BW(2013 REs)October 8,2012
Signature shop: Ray*~*Ler's Signature Shop - Page 2 SuperVegetasig_zps5897075c
Best LOL in my life. GOOD JOB RUBEN! also proof that yoshi is >_>..
Spoiler:
Ray*~*Ler's Signature Shop - Page 2 LOOOLGFRUBENRay*~*Ler's Signature Shop - Page 2 VrWMv
Slasher
Slasher
Spritan
Spritan
Age : 23
Number of posts : 384
Registration date : 2011-07-29
Location : the secret room under my bed that is behind the wall that my door is connected to.

Ray*~*Ler's Signature Shop - Page 2 Empty Re: Ray*~*Ler's Signature Shop

9/28/2011, 5:35 pm
REQUEST IMMINENT!
Characters: Link from LoZ (just in case there is anything else i do not know with the same name)
Background things: some sort of windy woods thing. allot of green and all that.
Text: "I'mma Slash Yo Ass!" Written in some sort of LoZ font if possible and in a grayish-white color tone Very Happy thanks for doing this :)

___________________________________________________________________________________________

Ray*~*Ler's Signature Shop - Page 2 SLasherssig don't test me...
Crap being worked on:

Typhlosion sprite sheet edit : 100% finished. (unless someone tells me to add something.) CHECK IT OUT NOW! (finished since 30th August 2011)
Typhlosion vs Surprise character:started. havz about 6 seconds now.
Lodewijk
Lodewijk
Spritan
Spritan
Age : 25
Number of posts : 87
Registration date : 2010-12-20

Ray*~*Ler's Signature Shop - Page 2 Empty Re: Ray*~*Ler's Signature Shop

9/28/2011, 8:31 pm
Well not requesting, just cncing; your stuff looks pretty awesome but the problem is that they are cluttered with effects (too many don't really help it out- they sometimes ruin the flow) but keep it up man!

___________________________________________________________________________________________

Ray*~*Ler's Signature Shop - Page 2 Prince_of_persia_thingy_by_geeefex-d4au69q
Patt
Patt
Administrator
Administrator
Age : 25
Number of posts : 13141
Registration date : 2009-03-28

Ray*~*Ler's Signature Shop - Page 2 Empty Re: Ray*~*Ler's Signature Shop

9/28/2011, 9:09 pm
I gotta agree, you do spam a bit too much on the graphical side, and leaving it too cluttered.

___________________________________________________________________________________________

Ray*~*Ler's Signature Shop - Page 2 Purple11

[The Return]
Ray*~*Ler
Ray*~*Ler
Spritan
Spritan
Age : 24
Number of posts : 780
Registration date : 2011-08-28
Location : Mahannten New york.

Ray*~*Ler's Signature Shop - Page 2 Empty Re: Ray*~*Ler's Signature Shop

9/29/2011, 2:40 pm
@Slasher wrote:REQUEST IMMINENT!
Characters: Link from LoZ (just in case there is anything else i do not know with the same name)
Background things: some sort of windy woods thing. allot of green and all that.
Text: "I'mma Slash Yo Ass!" Written in some sort of LoZ font if possible and in a grayish-white color tone Very Happy thanks for doing this :)
young link from loz or regular link from loz?

___________________________________________________________________________________________

Ray*~*Ler's Signature Shop - Page 2 BlackKyuremsig
BLACK KYUREM<333
Shiny Caught:2 (Shiny Pawniard(idk how many REs)October 2,2011
New Shiny Caught:LiepardRay*~*Ler's Signature Shop - Page 2 Shiny_Liepard_BW(2013 REs)October 8,2012
Signature shop: Ray*~*Ler's Signature Shop - Page 2 SuperVegetasig_zps5897075c
Best LOL in my life. GOOD JOB RUBEN! also proof that yoshi is >_>..
Spoiler:
Ray*~*Ler's Signature Shop - Page 2 LOOOLGFRUBENRay*~*Ler's Signature Shop - Page 2 VrWMv
Slasher
Slasher
Spritan
Spritan
Age : 23
Number of posts : 384
Registration date : 2011-07-29
Location : the secret room under my bed that is behind the wall that my door is connected to.

Ray*~*Ler's Signature Shop - Page 2 Empty Re: Ray*~*Ler's Signature Shop

9/29/2011, 3:37 pm
Adult Link plz :)

___________________________________________________________________________________________

Ray*~*Ler's Signature Shop - Page 2 SLasherssig don't test me...
Crap being worked on:

Typhlosion sprite sheet edit : 100% finished. (unless someone tells me to add something.) CHECK IT OUT NOW! (finished since 30th August 2011)
Typhlosion vs Surprise character:started. havz about 6 seconds now.
Knux
Knux
Spritan
Spritan
Age : 25
Number of posts : 2829
Registration date : 2010-02-17
Location : The core of your heart <3

Ray*~*Ler's Signature Shop - Page 2 Empty Re: Ray*~*Ler's Signature Shop

9/29/2011, 4:36 pm
Sorry I didn't see you did that sooner D:
I love it though ;D
Ping
Ping
Spritan
Spritan
Age : 24
Number of posts : 20161
Registration date : 2010-09-15
Location : Madison Wisconsin

Ray*~*Ler's Signature Shop - Page 2 Empty Re: Ray*~*Ler's Signature Shop

9/29/2011, 6:37 pm
@Ray*~*Ler wrote:Ray*~*Ler's Signature Shop - Page 2 Pingssiggy

pingy THAT ASS IS YOURS NOW!

Code:
[IMG]http://i483.photobucket.com/albums/rr199/gionel12/Pingssiggy.png[/IMG]
yo i did like this CJ <3

___________________________________________________________________________________________

Ray*~*Ler's Signature Shop - Page 2 Ping10
@darkdragon581 wrote:ping, i don't see you getting 'boodie' anytime soon, i don't care if your black, its most likely not going to happen
Patt
Patt
Administrator
Administrator
Age : 25
Number of posts : 13141
Registration date : 2009-03-28

Ray*~*Ler's Signature Shop - Page 2 Empty Re: Ray*~*Ler's Signature Shop

9/29/2011, 7:16 pm
He isn't CJ you fucking idiot.

___________________________________________________________________________________________

Ray*~*Ler's Signature Shop - Page 2 Purple11

[The Return]
Knux
Knux
Spritan
Spritan
Age : 25
Number of posts : 2829
Registration date : 2010-02-17
Location : The core of your heart <3

Ray*~*Ler's Signature Shop - Page 2 Empty Re: Ray*~*Ler's Signature Shop

9/29/2011, 8:09 pm
You never know. We could ALL be CJ
Ray*~*Ler
Ray*~*Ler
Spritan
Spritan
Age : 24
Number of posts : 780
Registration date : 2011-08-28
Location : Mahannten New york.

Ray*~*Ler's Signature Shop - Page 2 Empty Re: Ray*~*Ler's Signature Shop

9/30/2011, 1:09 am
lol... anyways patt is kinda right >.> i r not CJ D:

___________________________________________________________________________________________

Ray*~*Ler's Signature Shop - Page 2 BlackKyuremsig
BLACK KYUREM<333
Shiny Caught:2 (Shiny Pawniard(idk how many REs)October 2,2011
New Shiny Caught:LiepardRay*~*Ler's Signature Shop - Page 2 Shiny_Liepard_BW(2013 REs)October 8,2012
Signature shop: Ray*~*Ler's Signature Shop - Page 2 SuperVegetasig_zps5897075c
Best LOL in my life. GOOD JOB RUBEN! also proof that yoshi is >_>..
Spoiler:
Ray*~*Ler's Signature Shop - Page 2 LOOOLGFRUBENRay*~*Ler's Signature Shop - Page 2 VrWMv
Ray*~*Ler
Ray*~*Ler
Spritan
Spritan
Age : 24
Number of posts : 780
Registration date : 2011-08-28
Location : Mahannten New york.

Ray*~*Ler's Signature Shop - Page 2 Empty Re: Ray*~*Ler's Signature Shop

9/30/2011, 1:32 am
Ray*~*Ler's Signature Shop - Page 2 SLasherssig2
or this version(your request)
Ray*~*Ler's Signature Shop - Page 2 SLasherssig


enjoy

___________________________________________________________________________________________

Ray*~*Ler's Signature Shop - Page 2 BlackKyuremsig
BLACK KYUREM<333
Shiny Caught:2 (Shiny Pawniard(idk how many REs)October 2,2011
New Shiny Caught:LiepardRay*~*Ler's Signature Shop - Page 2 Shiny_Liepard_BW(2013 REs)October 8,2012
Signature shop: Ray*~*Ler's Signature Shop - Page 2 SuperVegetasig_zps5897075c
Best LOL in my life. GOOD JOB RUBEN! also proof that yoshi is >_>..
Spoiler:
Ray*~*Ler's Signature Shop - Page 2 LOOOLGFRUBENRay*~*Ler's Signature Shop - Page 2 VrWMv
Ping
Ping
Spritan
Spritan
Age : 24
Number of posts : 20161
Registration date : 2010-09-15
Location : Madison Wisconsin

Ray*~*Ler's Signature Shop - Page 2 Empty Re: Ray*~*Ler's Signature Shop

9/30/2011, 12:34 pm
Great effects but not the right forest BG... but it's still fuck-worthy.

Oh and I thought you were CJ.. Well that just makes you another nigga around here!!!! This-like- is kewls.



Lmfao just notice the text in the second BG. Lmfao.

___________________________________________________________________________________________

Ray*~*Ler's Signature Shop - Page 2 Ping10
@darkdragon581 wrote:ping, i don't see you getting 'boodie' anytime soon, i don't care if your black, its most likely not going to happen
Slasher
Slasher
Spritan
Spritan
Age : 23
Number of posts : 384
Registration date : 2011-07-29
Location : the secret room under my bed that is behind the wall that my door is connected to.

Ray*~*Ler's Signature Shop - Page 2 Empty Re: Ray*~*Ler's Signature Shop

9/30/2011, 5:13 pm
LUV YO ASS! looking good bro :)

___________________________________________________________________________________________

Ray*~*Ler's Signature Shop - Page 2 SLasherssig don't test me...
Crap being worked on:

Typhlosion sprite sheet edit : 100% finished. (unless someone tells me to add something.) CHECK IT OUT NOW! (finished since 30th August 2011)
Typhlosion vs Surprise character:started. havz about 6 seconds now.
Knux
Knux
Spritan
Spritan
Age : 25
Number of posts : 2829
Registration date : 2010-02-17
Location : The core of your heart <3

Ray*~*Ler's Signature Shop - Page 2 Empty Re: Ray*~*Ler's Signature Shop

9/30/2011, 5:17 pm
you should put both "imma slash yo ass" and "through the forest" on it ;]
Ray*~*Ler
Ray*~*Ler
Spritan
Spritan
Age : 24
Number of posts : 780
Registration date : 2011-08-28
Location : Mahannten New york.

Ray*~*Ler's Signature Shop - Page 2 Empty Re: Ray*~*Ler's Signature Shop

10/21/2011, 5:44 pm
-bump- sorry for being unactive guys. school and runescape had me away from animating and sig making. i will work on both subjects when i have the time but for now post your renders that you want and tell me how you want it.

-GiO-

___________________________________________________________________________________________

Ray*~*Ler's Signature Shop - Page 2 BlackKyuremsig
BLACK KYUREM<333
Shiny Caught:2 (Shiny Pawniard(idk how many REs)October 2,2011
New Shiny Caught:LiepardRay*~*Ler's Signature Shop - Page 2 Shiny_Liepard_BW(2013 REs)October 8,2012
Signature shop: Ray*~*Ler's Signature Shop - Page 2 SuperVegetasig_zps5897075c
Best LOL in my life. GOOD JOB RUBEN! also proof that yoshi is >_>..
Spoiler:
Ray*~*Ler's Signature Shop - Page 2 LOOOLGFRUBENRay*~*Ler's Signature Shop - Page 2 VrWMv
Ping
Ping
Spritan
Spritan
Age : 24
Number of posts : 20161
Registration date : 2010-09-15
Location : Madison Wisconsin

Ray*~*Ler's Signature Shop - Page 2 Empty Re: Ray*~*Ler's Signature Shop

10/22/2011, 7:52 am
runescape? u could have came on here that ain't no problem thats a fuggin distraction.


___________________________________________________________________________________________

Ray*~*Ler's Signature Shop - Page 2 Ping10
@darkdragon581 wrote:ping, i don't see you getting 'boodie' anytime soon, i don't care if your black, its most likely not going to happen
Ray*~*Ler
Ray*~*Ler
Spritan
Spritan
Age : 24
Number of posts : 780
Registration date : 2011-08-28
Location : Mahannten New york.

Ray*~*Ler's Signature Shop - Page 2 Empty Re: Ray*~*Ler's Signature Shop

10/22/2011, 9:15 am
@Ping wrote:runescape? u could have came on here that ain't no problem thats a fuggin distraction.

I didn't want people thinking I was inactive D;....

___________________________________________________________________________________________

Ray*~*Ler's Signature Shop - Page 2 BlackKyuremsig
BLACK KYUREM<333
Shiny Caught:2 (Shiny Pawniard(idk how many REs)October 2,2011
New Shiny Caught:LiepardRay*~*Ler's Signature Shop - Page 2 Shiny_Liepard_BW(2013 REs)October 8,2012
Signature shop: Ray*~*Ler's Signature Shop - Page 2 SuperVegetasig_zps5897075c
Best LOL in my life. GOOD JOB RUBEN! also proof that yoshi is >_>..
Spoiler:
Ray*~*Ler's Signature Shop - Page 2 LOOOLGFRUBENRay*~*Ler's Signature Shop - Page 2 VrWMv
avatar
GuiltyGearSolider
Spritan
Spritan
Age : 24
Number of posts : 43
Registration date : 2012-01-13
Location : Unknown

Ray*~*Ler's Signature Shop - Page 2 Empty Re: Ray*~*Ler's Signature Shop

1/14/2012, 12:47 pm
I want one I want one : D Ooooo um okay how bout Chipp Zanuff and Baiken and the background a dark green and pink and the words to be Blades Collide
Ray*~*Ler
Ray*~*Ler
Spritan
Spritan
Age : 24
Number of posts : 780
Registration date : 2011-08-28
Location : Mahannten New york.

Ray*~*Ler's Signature Shop - Page 2 Empty Re: Ray*~*Ler's Signature Shop

1/14/2012, 1:29 pm
Ray*~*Ler's Signature Shop - Page 2 Guiltyssig

Code:
[IMG]http://i483.photobucket.com/albums/rr199/gionel12/Guiltyssig.png[/IMG]
i thnk i messed up... thought you only said chipp then got messed up lmfao

___________________________________________________________________________________________

Ray*~*Ler's Signature Shop - Page 2 BlackKyuremsig
BLACK KYUREM<333
Shiny Caught:2 (Shiny Pawniard(idk how many REs)October 2,2011
New Shiny Caught:LiepardRay*~*Ler's Signature Shop - Page 2 Shiny_Liepard_BW(2013 REs)October 8,2012
Signature shop: Ray*~*Ler's Signature Shop - Page 2 SuperVegetasig_zps5897075c
Best LOL in my life. GOOD JOB RUBEN! also proof that yoshi is >_>..
Spoiler:
Ray*~*Ler's Signature Shop - Page 2 LOOOLGFRUBENRay*~*Ler's Signature Shop - Page 2 VrWMv
Ping
Ping
Spritan
Spritan
Age : 24
Number of posts : 20161
Registration date : 2010-09-15
Location : Madison Wisconsin

Ray*~*Ler's Signature Shop - Page 2 Empty Re: Ray*~*Ler's Signature Shop

1/14/2012, 3:02 pm
SO SEXY!!


Love the abstract colors.

___________________________________________________________________________________________

Ray*~*Ler's Signature Shop - Page 2 Ping10
@darkdragon581 wrote:ping, i don't see you getting 'boodie' anytime soon, i don't care if your black, its most likely not going to happen
Back to top
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum