Go down
Tal
Tal
Spritan
Spritan
Age : 22
Number of posts : 3972
Registration date : 2011-08-20
Location : i dunno man...

When is sonic x season 4? Empty When is sonic x season 4?

8/24/2011, 2:56 pm
well the only thing i know is that it might be only in japan but if one of you pips has the information tell me it tell me all EVERYTHING :bounce: (yes i really like to bounce)
5h0ck
5h0ck
Spritan
Spritan
Age : 29
Number of posts : 7620
Registration date : 2010-09-08
Location : Drinking your expired K
https://www.youtube.com/channel/UClJMXtpQUTAA2kNWj_dwWnAhttps://twitter.com/abxelic

When is sonic x season 4? Empty Re: When is sonic x season 4?

8/24/2011, 3:01 pm
I thought season 4 was that stuff with the metarex?

___________________________________________________________________________________________

When is sonic x season 4? Ichigo10
Leo
Leo
Moderator
Moderator
Age : 23
Number of posts : 9201
Registration date : 2009-05-23
Location : Brazil

When is sonic x season 4? Empty Re: When is sonic x season 4?

8/24/2011, 3:02 pm
There isn't going to be a new one.

And if there is, don't tell me about it. Damn I like AoSTH more.
Crazyfilms5000
Crazyfilms5000
Spritan
Spritan
Age : 24
Number of posts : 2248
Registration date : 2010-08-01
Location : Where I'am

When is sonic x season 4? Empty Re: When is sonic x season 4?

8/24/2011, 3:02 pm
FUCK YEAH I LOVE SONIC X....oh shit hope nobody heard me say that.

___________________________________________________________________________________________

When is sonic x season 4? 2q1w31i
"Fuck Bitches, Make Money, Fuck More Bitches ~ DatLife"
Current Projects: SSJ2 Gohan vs Majin Vegeta
Tal
Tal
Spritan
Spritan
Age : 22
Number of posts : 3972
Registration date : 2011-08-20
Location : i dunno man...

When is sonic x season 4? Empty Re: When is sonic x season 4?

8/24/2011, 3:03 pm
@5h0ck wrote:I thought season 4 was that stuff with the metarex?

no that's season 3

___________________________________________________________________________________________

"Interesting sig text"

When is sonic x season 4? Youtub10
Tal
Tal
Spritan
Spritan
Age : 22
Number of posts : 3972
Registration date : 2011-08-20
Location : i dunno man...

When is sonic x season 4? Empty Re: When is sonic x season 4?

8/24/2011, 3:04 pm
i sure you're wrong leo really aosth i didn't like it

___________________________________________________________________________________________

"Interesting sig text"

When is sonic x season 4? Youtub10
Leo
Leo
Moderator
Moderator
Age : 23
Number of posts : 9201
Registration date : 2009-05-23
Location : Brazil

When is sonic x season 4? Empty Re: When is sonic x season 4?

8/24/2011, 3:07 pm
Sonic X wasn't that good either. It had that annoying thing they call Amy, that emo, Shadow. And THAT KID DON'T EVEN GET ME STARTED ON THAT KID

AoSTH is wayyyyy better. You probably don't like it, but it's the best one.
Tal
Tal
Spritan
Spritan
Age : 22
Number of posts : 3972
Registration date : 2011-08-20
Location : i dunno man...

When is sonic x season 4? Empty Re: When is sonic x season 4?

8/24/2011, 3:10 pm
it was my most favorite yet yeah amy was freakin' annoying yet in time where those metarex are there was this cosmo girl that was SO FREAKIN' ANNOYING I WANTED TO PUNCH MY TV

___________________________________________________________________________________________

"Interesting sig text"

When is sonic x season 4? Youtub10
5h0ck
5h0ck
Spritan
Spritan
Age : 29
Number of posts : 7620
Registration date : 2010-09-08
Location : Drinking your expired K
https://www.youtube.com/channel/UClJMXtpQUTAA2kNWj_dwWnAhttps://twitter.com/abxelic

When is sonic x season 4? Empty Re: When is sonic x season 4?

8/24/2011, 4:14 pm
if they did a reboot that was exactly like the games starting with SA2B I think it would be good.

___________________________________________________________________________________________

When is sonic x season 4? Ichigo10
Granadico
Granadico
Administrator
Administrator
Age : 25
Number of posts : 12958
Registration date : 2008-11-18
Location : On the computer
https://www.youtube.com/user/Granadicohttps://www.twitch.tv/granadico/profile

When is sonic x season 4? Empty Re: When is sonic x season 4?

8/24/2011, 6:06 pm
I used to wake up early to watch the old Sonic show. Sonic underground was cool too, back then at least, now i can barely watch it lol

There's only 4 seasons of that show, i thought there were like 6+

___________________________________________________________________________________________

When is sonic x season 4? Granadico made by Knux184

We can learn from the past
But those days are gone
We can hope for the future
But there may not be one
-Mike Portnoy "A Change of Seasons"
Tal
Tal
Spritan
Spritan
Age : 22
Number of posts : 3972
Registration date : 2011-08-20
Location : i dunno man...

When is sonic x season 4? Empty Re: When is sonic x season 4?

8/27/2011, 7:40 am
yeah sonic underground rocked too but it was short

___________________________________________________________________________________________

"Interesting sig text"

When is sonic x season 4? Youtub10
Back to top
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum