Go down
SXR123
SXR123
Moderator
Moderator
Age : 26
Number of posts : 11630
Registration date : 2010-03-07
Location : You know, a place.
https://www.youtube.com/user/sonicXrules123

The spritas roast of Eric! Empty The spritas roast of Eric!

6/5/2011, 9:28 pm
This idea literally JUST popped into my head.

We all know eric around here, he's the admin that we all know and love (sometimes Very Happy). but I'm sure there's things that some of us older users would like to say about the wagging pencil man.

So here are the rules

FPS: 27
Width: 640
Height: 320
Characters: to really get under his skin I'd use fan characters, but you can pick any character really. I know you've all got your share of fan characters though.
VOICES! THIS WOULD BE BORING WITHOUT IT! any kind of mic would do. just as long as you aren't spitting in it and making it all muffled.
BG: something that looks like a stage, that's something we need to establish first.

lastly... INSULTS! you've got to have some kind of insulting speech ready. record it and make sure we have all our characters established. also, you can insult others to but make sure to focus on eric, and give him a good compliment in the end of your insulting speech. Like, "yeah but you're doing an awesome job as admin man." or something along the lines of that

Eight characters guys, not including me, OH BTW I'M THE ROAST MASTER HERE but if lange wants to get in on the fun, he can be roast master :3 Very Happy so hurry up and claim those spots!

Eric, if you don't really feel that this collab is appropriate then feel free to close it, this is all in good fun and we don't really mean anything we say.

Roast master: SXR123 character: MAH FAN CHARACTER!!

slot 1: XCFIRSTCLASS character:

slot 2: Ping character:

slot 3: Marionator character: Naruto

slot 4: character:

slot 5: character:

slot 6: character:

slot 7: character:

slot 8: character:

voices:

1.SXR123
2.Ping
3.SX8Leon
4.Marionator
5.

I'll add more voices put only up to eight.


Last edited by SXR123 on 8/13/2011, 1:50 am; edited 5 times in total
Granadico
Granadico
Administrator
Administrator
Age : 25
Number of posts : 12956
Registration date : 2008-11-18
Location : On the computer
https://www.youtube.com/user/Granadicohttps://www.twitch.tv/granadico/profile

The spritas roast of Eric! Empty Re: The spritas roast of Eric!

6/5/2011, 11:17 pm
Why such a freaky-deaky FPS?

and lol this seems pretty interesting, i've never thought of someone doing a roast using sprites

___________________________________________________________________________________________

The spritas roast of Eric! Granadico made by Knux184

We can learn from the past
But those days are gone
We can hope for the future
But there may not be one
-Mike Portnoy "A Change of Seasons"
SXR123
SXR123
Moderator
Moderator
Age : 26
Number of posts : 11630
Registration date : 2010-03-07
Location : You know, a place.
https://www.youtube.com/user/sonicXrules123

The spritas roast of Eric! Empty Re: The spritas roast of Eric!

6/5/2011, 11:26 pm
dunno. thirty is to fast and people say the best FPS for sprites is 25-30

but i really wanna do this.
Leo
Leo
Moderator
Moderator
Age : 23
Number of posts : 9201
Registration date : 2009-05-23
Location : Brazil

The spritas roast of Eric! Empty Re: The spritas roast of Eric!

6/6/2011, 11:41 am
oh 30 is 2 fast

I'd join but I don't have a mic. And I don't wanna lose my respect with Eric lol
SXR123
SXR123
Moderator
Moderator
Age : 26
Number of posts : 11630
Registration date : 2010-03-07
Location : You know, a place.
https://www.youtube.com/user/sonicXrules123

The spritas roast of Eric! Empty Re: The spritas roast of Eric!

6/6/2011, 12:31 pm
lol well you could write up a script and let someone else voice who ever it is you wanna be.
Leo
Leo
Moderator
Moderator
Age : 23
Number of posts : 9201
Registration date : 2009-05-23
Location : Brazil

The spritas roast of Eric! Empty Re: The spritas roast of Eric!

6/6/2011, 2:05 pm
I just noticied

Why the heck is the stage so FREAKIN' HUGE
SXR123
SXR123
Moderator
Moderator
Age : 26
Number of posts : 11630
Registration date : 2010-03-07
Location : You know, a place.
https://www.youtube.com/user/sonicXrules123

The spritas roast of Eric! Empty Re: The spritas roast of Eric!

6/6/2011, 2:14 pm
I dunno, to make it really long or something?

I'M NOT VERY GOOD WITH DIMENSIONS... what do you think the appropriate stage use should be?
Leo
Leo
Moderator
Moderator
Age : 23
Number of posts : 9201
Registration date : 2009-05-23
Location : Brazil

The spritas roast of Eric! Empty Re: The spritas roast of Eric!

6/6/2011, 2:18 pm
The one used by youtube, 640x320 I think
SXR123
SXR123
Moderator
Moderator
Age : 26
Number of posts : 11630
Registration date : 2010-03-07
Location : You know, a place.
https://www.youtube.com/user/sonicXrules123

The spritas roast of Eric! Empty Re: The spritas roast of Eric!

6/6/2011, 2:19 pm
then let's make it that then.
Ping
Ping
Spritan
Spritan
Age : 25
Number of posts : 20161
Registration date : 2010-09-15
Location : Madison Wisconsin

The spritas roast of Eric! Empty Re: The spritas roast of Eric!

6/6/2011, 6:25 pm
As MUCH as I LOVE Eric and hus mass tities, and see him as my number one fan and hero, I can't. I'm in enough stuff already.
By I can voice. Just give me the script. Add me on MSN and you can save the sound in the IM.


Love you tits. I'll make a collaboration about you soon.

___________________________________________________________________________________________

The spritas roast of Eric! Ping10
@darkdragon581 wrote:ping, i don't see you getting 'boodie' anytime soon, i don't care if your black, its most likely not going to happen
Patt
Patt
Administrator
Administrator
Age : 25
Number of posts : 13141
Registration date : 2009-03-28

The spritas roast of Eric! Empty Re: The spritas roast of Eric!

6/7/2011, 9:49 pm
Haha that sounds like a nice idea. I'd join but I don't have a nice mic that works like a champ. The idea is pretty nice, btw that 27 FPS is kinda weird. I hate how the other collab I joined is 27 FPS too, should be more like 25 or something. Just a suggestion.

___________________________________________________________________________________________

The spritas roast of Eric! Purple11

[The Return]
Ping
Ping
Spritan
Spritan
Age : 25
Number of posts : 20161
Registration date : 2010-09-15
Location : Madison Wisconsin

The spritas roast of Eric! Empty Re: The spritas roast of Eric!

6/8/2011, 12:46 am
I could voice your part Very Happy.

___________________________________________________________________________________________

The spritas roast of Eric! Ping10
@darkdragon581 wrote:ping, i don't see you getting 'boodie' anytime soon, i don't care if your black, its most likely not going to happen
SXR123
SXR123
Moderator
Moderator
Age : 26
Number of posts : 11630
Registration date : 2010-03-07
Location : You know, a place.
https://www.youtube.com/user/sonicXrules123

The spritas roast of Eric! Empty Re: The spritas roast of Eric!

6/8/2011, 1:12 am
you all write up scripts and pingboy and I could voice your parts!
Ping
Ping
Spritan
Spritan
Age : 25
Number of posts : 20161
Registration date : 2010-09-15
Location : Madison Wisconsin

The spritas roast of Eric! Empty Re: The spritas roast of Eric!

6/8/2011, 2:20 am
HELL yea SXR That's what I'm talking about.

lol I'm really eager.

You excited, SXR?

___________________________________________________________________________________________

The spritas roast of Eric! Ping10
@darkdragon581 wrote:ping, i don't see you getting 'boodie' anytime soon, i don't care if your black, its most likely not going to happen
darkdragon581
darkdragon581
Spritan
Spritan
Age : 25
Number of posts : 2994
Registration date : 2009-12-05
Location : Austin, Minnesota

The spritas roast of Eric! Empty Re: The spritas roast of Eric!

6/8/2011, 2:38 pm
i don't trust either one of you with my voice, ill do dat this myself if i decide to participate
NS01
NS01
Spritan
Spritan
Age : 27
Number of posts : 6082
Registration date : 2009-09-07
Location : UK england

The spritas roast of Eric! Empty Re: The spritas roast of Eric!

6/8/2011, 2:56 pm
Actually YouTube is 640 x 360.

___________________________________________________________________________________________

"On my business card, I am a corporate president. In my mind, I am a game developer. But in my heart, I am a gamer." - Satoru Iwata 1959-2015
Ping
Ping
Spritan
Spritan
Age : 25
Number of posts : 20161
Registration date : 2010-09-15
Location : Madison Wisconsin

The spritas roast of Eric! Empty Re: The spritas roast of Eric!

6/8/2011, 3:03 pm
^ Yup. Aye nintengro you joining this?

DDselfish

___________________________________________________________________________________________

The spritas roast of Eric! Ping10
@darkdragon581 wrote:ping, i don't see you getting 'boodie' anytime soon, i don't care if your black, its most likely not going to happen
NS01
NS01
Spritan
Spritan
Age : 27
Number of posts : 6082
Registration date : 2009-09-07
Location : UK england

The spritas roast of Eric! Empty Re: The spritas roast of Eric!

6/8/2011, 4:17 pm
Nah, I'm in alot of shit already lol.

___________________________________________________________________________________________

"On my business card, I am a corporate president. In my mind, I am a game developer. But in my heart, I am a gamer." - Satoru Iwata 1959-2015
Luigiman364
Luigiman364
Spritan
Spritan
Age : 26
Number of posts : 3097
Registration date : 2010-12-13
Location : Massachusetts

The spritas roast of Eric! Empty Re: The spritas roast of Eric!

6/8/2011, 4:29 pm
IM In hhhhmmmmm then we have the Ban hammer to our skulls

___________________________________________________________________________________________

Skype Lawls:
Spoiler:
The spritas roast of Eric! 8wjfia

Avatar by LeeTheHedgeHog and userbar done by SynsterB
The spritas roast of Eric! 2lax69
The spritas roast of Eric! TZmdW
SXR123
SXR123
Moderator
Moderator
Age : 26
Number of posts : 11630
Registration date : 2010-03-07
Location : You know, a place.
https://www.youtube.com/user/sonicXrules123

The spritas roast of Eric! Empty Re: The spritas roast of Eric!

6/8/2011, 5:09 pm
most of the video is just tweening anyway. just getting your character to move and look like they're talking. it ain't much.
Patt
Patt
Administrator
Administrator
Age : 25
Number of posts : 13141
Registration date : 2009-03-28

The spritas roast of Eric! Empty Re: The spritas roast of Eric!

6/8/2011, 10:06 pm
NintendoStar01 wrote:Nah, I'm in alot of shit already lol.
Are you being overly anxious too? XD

___________________________________________________________________________________________

The spritas roast of Eric! Purple11

[The Return]
SXR123
SXR123
Moderator
Moderator
Age : 26
Number of posts : 11630
Registration date : 2010-03-07
Location : You know, a place.
https://www.youtube.com/user/sonicXrules123

The spritas roast of Eric! Empty Re: The spritas roast of Eric!

6/9/2011, 3:28 am
@Luigiman364 wrote:IM In hhhhmmmmm then we have the Ban hammer to our skulls

yer in? great! what character you gunna be?
NS01
NS01
Spritan
Spritan
Age : 27
Number of posts : 6082
Registration date : 2009-09-07
Location : UK england

The spritas roast of Eric! Empty Re: The spritas roast of Eric!

6/9/2011, 8:50 am
Pattiasina24 wrote:
NintendoStar01 wrote:Nah, I'm in alot of shit already lol.
Are you being overly anxious too? XD

Lol no, why do you ask?
5h0ck
5h0ck
Spritan
Spritan
Age : 29
Number of posts : 7620
Registration date : 2010-09-08
Location : Drinking your expired K
https://www.youtube.com/channel/UClJMXtpQUTAA2kNWj_dwWnAhttps://twitter.com/abxelic

The spritas roast of Eric! Empty Re: The spritas roast of Eric!

6/9/2011, 9:13 am
I'll think about it.
If I do join I'll use fulgore

all we gotta do is bash on eric right?

___________________________________________________________________________________________

The spritas roast of Eric! Ichigo10
SXR123
SXR123
Moderator
Moderator
Age : 26
Number of posts : 11630
Registration date : 2010-03-07
Location : You know, a place.
https://www.youtube.com/user/sonicXrules123

The spritas roast of Eric! Empty Re: The spritas roast of Eric!

6/9/2011, 10:14 am
well don't just say insults left and right, haven't you seen the comedy central roasts? they lead into their insults, but yeah. most of it is just insults but at the end you say something really good to make up for all the insults.
Back to top
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum