new koopa unknown

+3
darkdragon581
NS01
metalmeat
7 posters
Go down
metalmeat
metalmeat
Spritan
Spritan
Age : 28
Number of posts : 648
Registration date : 2010-09-21
Location : here

new koopa unknown Empty new koopa unknown

10/20/2010, 10:37 pm
new koopa unknown New_ko10
NS01
NS01
Spritan
Spritan
Age : 28
Number of posts : 6082
Registration date : 2009-09-07
Location : UK england

new koopa unknown Empty Re: new koopa unknown

10/21/2010, 11:07 am
Are you really 17 years old?

___________________________________________________________________________________________

"On my business card, I am a corporate president. In my mind, I am a game developer. But in my heart, I am a gamer." - Satoru Iwata 1959-2015
metalmeat
metalmeat
Spritan
Spritan
Age : 28
Number of posts : 648
Registration date : 2010-09-21
Location : here

new koopa unknown Empty Re: new koopa unknown

10/21/2010, 11:15 am
yes why? Serious
darkdragon581
darkdragon581
Spritan
Spritan
Age : 26
Number of posts : 2994
Registration date : 2009-12-05
Location : Austin, Minnesota

new koopa unknown Empty Re: new koopa unknown

10/21/2010, 12:58 pm
im not gonna sugar-coat it

It fails dude
metalmeat
metalmeat
Spritan
Spritan
Age : 28
Number of posts : 648
Registration date : 2010-09-21
Location : here

new koopa unknown Empty Re: new koopa unknown

10/21/2010, 1:00 pm
yeah its just that i'm a real good artist
avatar
Patt
Administrator
Administrator
Age : 26
Number of posts : 13142
Registration date : 2009-03-28

new koopa unknown Empty Re: new koopa unknown

10/21/2010, 3:31 pm
Yeah, this is pretty bad, I mean, it could be good, I guess the overall idea is decent. But this is legit bad.
Renny
Renny
Spritan
Spritan
Age : 26
Number of posts : 7880
Registration date : 2009-12-12
Location : Where you find me

new koopa unknown Empty Re: new koopa unknown

10/21/2010, 5:28 pm
Nice Idea but my 10 year old sister produce better crap then this...

___________________________________________________________________________________________

new koopa unknown 34nsbrr
D3Anims
D3Anims
Spritan
Spritan
Age : 26
Number of posts : 6288
Registration date : 2010-09-09
Location : Blowin shit up with Kurbi

new koopa unknown Empty Re: new koopa unknown

10/21/2010, 5:38 pm
ummm i have nothing good to say, so ill say this, use a paper mario koopa and edit it. but only do that if you wanna start a custom koopa epidemic

___________________________________________________________________________________________

new koopa unknown Untitl11
avatar
Patt
Administrator
Administrator
Age : 26
Number of posts : 13142
Registration date : 2009-03-28

new koopa unknown Empty Re: new koopa unknown

10/21/2010, 8:26 pm
@D3Anims wrote:ummm i have nothing good to say, so ill say this, use a paper mario koopa and edit it. but only do that if you wanna start a custom koopa epidemic
(It would actually start a whole Mario epidemic but yeah. And I know when 3-Up comes out, that just might happen.)
Renny
Renny
Spritan
Spritan
Age : 26
Number of posts : 7880
Registration date : 2009-12-12
Location : Where you find me

new koopa unknown Empty Re: new koopa unknown

10/21/2010, 8:48 pm
Pattiasina24 wrote:
@D3Anims wrote:ummm i have nothing good to say, so ill say this, use a paper mario koopa and edit it. but only do that if you wanna start a custom koopa epidemic
(It would actually start a whole Mario epidemic but yeah. And I know when 3-Up comes out, that just might happen.)
Funny how I was looking at my custom for that. xD

___________________________________________________________________________________________

new koopa unknown 34nsbrr
D3Anims
D3Anims
Spritan
Spritan
Age : 26
Number of posts : 6288
Registration date : 2010-09-09
Location : Blowin shit up with Kurbi

new koopa unknown Empty Re: new koopa unknown

10/21/2010, 8:56 pm
Pattiasina24 wrote:
@D3Anims wrote:ummm i have nothing good to say, so ill say this, use a paper mario koopa and edit it. but only do that if you wanna start a custom koopa epidemic
(It would actually start a whole Mario epidemic but yeah. And I know when 3-Up comes out, that just might happen.)

i almost fell into the smbz epidemic, good thing i got vaccinated

___________________________________________________________________________________________

new koopa unknown Untitl11
5h0ck
5h0ck
Spritan
Spritan
Age : 29
Number of posts : 7620
Registration date : 2010-09-08
Location : Drinking your expired K
https://www.youtube.com/channel/UClJMXtpQUTAA2kNWj_dwWnAhttps://twitter.com/abxelic

new koopa unknown Empty Re: new koopa unknown

10/21/2010, 11:29 pm
did u draw this on paper or on the cpu?

___________________________________________________________________________________________

new koopa unknown Ichigo10
metalmeat
metalmeat
Spritan
Spritan
Age : 28
Number of posts : 648
Registration date : 2010-09-21
Location : here

new koopa unknown Empty Re: new koopa unknown

10/21/2010, 11:31 pm
on my pc
5h0ck
5h0ck
Spritan
Spritan
Age : 29
Number of posts : 7620
Registration date : 2010-09-08
Location : Drinking your expired K
https://www.youtube.com/channel/UClJMXtpQUTAA2kNWj_dwWnAhttps://twitter.com/abxelic

new koopa unknown Empty Re: new koopa unknown

10/21/2010, 11:41 pm
oh.
well in that case its really not that bad.
In my personal experience with drawing its harder to draw on a pc than on paper.


___________________________________________________________________________________________

new koopa unknown Ichigo10
metalmeat
metalmeat
Spritan
Spritan
Age : 28
Number of posts : 648
Registration date : 2010-09-21
Location : here

new koopa unknown Empty Re: new koopa unknown

10/21/2010, 11:43 pm
yeah but i agree with the others,it wasnt that good
Back to top
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum